בשנית: זהבה גלאון נבחרה לראשות מרצ

חברי ועידת מרצ בחרו בשנית את חברת הכנסת זהבה גלאון לתפקיד יו"ר המפלגה. גלאון: "ביבי ובנט יצאו במסע של שנאה, מסע השייך למי שאין לו מה למכור לציבור" (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זהבה גלאון (צילום: Gili Yaari/Flash90)

בלי הפתעות: חברי ועידת מרצ הצביעו אמש (שני) בעד בחירתה של חברת-הכנסת זהבה גלאון לתפקיד יו"ר המפלגה ובכך תכהן כהונה נוספת בתפקיד.

בבחירות הקודמות נפגעה מרצ מקמפיין "ביבי או ציפי" שגרם להעברת קולות מהשמאל לקדימה, בשל כך אמרה יו"ר מרצ הנבחרת כי על הישראלים להצביע לה ולא למפלגת העבודה.

"כדי שמפלגת העבודה תקבל את המנדט מהנשיא להרכיב את הממשלה היא לא חייבת להיות המפלגה הגדולה ביותר. היא צריכה להיות המפלגה שיש לה את הסיכוי להרכיב את הממשלה", אמרה בנאום הניצחון.

גלאון תקפה את מפלגות הימין: "ביבי ובנט יצאו במסע של שנאה, מסע השייך למי שאין לו מה למכור לציבור. אנחנו לא מפחדים ואנחנו לא מפחדות להחזיר את ישראל להיות מדינה ששואפת לשלום, מדינה המעניקה לתושביה חיים טובים ותקווה".

הפריימריז לרשימת המפלגה לכנסת יתקיימו בעוד שבועיים. אחד המועמדים שנחשבו לבולטים עד עתה היה חבר הכנסת ניצן הורביץ שהודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים. גלאון קראה לו לחזור בו מהחלטתו, כך גם שאר חברי המפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר