הקמפוס החרדי ב"אונו" ביטל את פאנל הבחירות

לאחר הפרסום ב"כיכר השבת", בקמפוס החרדי אונו הוחלט לבטל את פאנל הבחירות, וזאת בעקבות הביקורת שנמתחה על כך שלפאנל הוזמנו רק נציגי יהדות התורה וש"ס (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

שעות אחדות אחרי הפרסום ב"כיכר השבת", בקמפוס החרדי אונו הוחלט לבטל לחלוטין את פאנל הבחירות שאמור היה להיערך ביום רביעי הקרוב במבנה הקמפוס שבאור יהודה וזאת בעקבות הביקורת שנמתחה.

הסערה החלה לאחר פנייתו של יו"ר המטה החרדי בליכוד יעקב וידר לראשי המכללה, בדרישה לאפשר השתתפות של כלל נציגי המפלגות בפאנל הבחירות שתוכנן להיערך, זאת לאור העובדה שהיחידים שהוזמנו להשתתף בפאנל היו נציגים מיהדות התורה וש"ס.

במכתבו, שנשלח גם לראש הממשלה בנימין נתניהו, המכהן כראש המועצה להשכלה גבוהה, כתב וידר כי "לא ייתכן שמכללה המפוקחת וממומנת על ידי המל"ג תמנע מהסטודנטים במכוון, שיח דמוקרטי חופשי, ולא תאפשר לו לשמוע את כלל הדעות הרווחות במגזר החרדי".

בעקבות כך, החליטו כאמור בקמפוס החרדי קרית אונו שלא לערוך בכלל את פאנל הבחירות.

בתגובה אומר יעקב וידר ל"כיכר השבת" כי "כל שדרשנו היה לאפשר שיח מכובד וחופשי, בו ישתתפו נציגי כלל המפלגות, כראוי למוסד אקדמאי בישראל. צר לי שהמכללה שהינה פורצת דרך בתחומה, בחרה הפעם לברוח מהאתגר הדמוקרטי ולבטל לחלוטין את הפאנל".

בקריה האקדמית אונו מסרו בתגובה כי "במסגרת תקופת הבחירות, מקיימת הקריה האקדמית אונו פאנלים רבים המייצגים את כלל המגזרים והדעות באוכלוסייה, לרווחת ולהעשרת הסטודנטים.

"בין היתר הוזמנו לקריה האקדמית אונו מר משה כחלון, מר יאיר לפיד, משתתפי הפאנל המדובר, הגב' איילת שקד ועוד.

"עקב אילוצים טכניים, בוטל הפאנל המדובר ולא יתקיים כפי שתוכנן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר