כיכר TV: אסון כבד בברוקלין, תקיפה אנטישמית בלונדון

מועדי לווית הרוגי האסון הנורא בברוקלין, תיעוד מתקרית אלימה בבית כנסת בצפון לונדון, אמן האשליות חזי דין בפעלול מיוחד בתל אביב. כל חדשות היום ב-3 דקות • צפו עכשיו (כיכר TV)

(צילומים: Vos9es's channel, מוטי קמחי, עופר מאיר, צלמי ynet וכיכר השבת)

כותרות היום:

אסון בלתי נתפס בברוקלין: שבעה ילדים, בני משפחה חרדית נספו למוות בשריפה שפרצה בביתם במהלך השבת, ככל הנראה כתוצאה מפלטת שבת שהושארה דולקת. האב לא שהה בבית בזמן השריפה וניצל. האם נפצעה באורח קשה. הלוויתם של הילדים תתקיים הערב בשעה 21:00 שעון ניו-יורק, ובהמשך יוטסו גופותיהם לישראל.

מרכיבים ממשלה: אחרי ניצחון הליכוד בבחירות, מקיים נשיא המדינה רובי ריבלין התייעצות עם המפלגות לקראת החלטתו על מי להטיל את הרכבת הממשלה. הבוקר הגיעו לבית הנשיא נציגי הליכוד, המחנה הציוני, הרשימה המשותפת, הבית היהודי וש"ס. כצפוי, ש"ס והבית היהודי המליצו על בנימין נתניהו כמי שראוי להרכיב את הממשלה.

אנטישמיות בלונדון: עשרות אנטישמים תקפו לפנות בוקר קבוצת מתפללים ששהו בבית כנסת בשכונת סטמפורד היל שבצפון לונדון. התוקפים הרסו את דלתות הכניסה ולאחר מכן החלו לתקוף את המתפללים ולהשחית ספר תורה. המשטרה הודיעה כי עצרה שמונה חשודים במעשה.

אשליות בתל אביב: אמן האשליות חזי דין ביצע הבוקר תעלול קוסמות ליד קניון דיזנגוף סנטר בתל אביב. דין תועד כשידו אוחזת באחד מקירות הבניין בעודו מרחף באוויר. דין, אחד הקוסמים הטובים בישראל, שהה בעבר במשך יותר מ-60 שעות בקוביית קרח.

ולסיום: הורים לתלמידים בהודו לקחו רחוק את הרצון שילדיהם יצטיינו בלימודים, וסיכנו את חייהם כדי לסייע להם להשיג ציון גבוה יותר. הורים ובני משפחה טיפסו על קירות בית ספר כדי להעביר פתקים עם תשובות לבחינות גמר. מאות נעצרו בתקרית החריגה.

צילומים: Vos9es's channel, מוטי קמחי, עופר מאיר וצלמי ynet וכיכר השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר