10 דרכים זולות לעצב מטבח יוקרתי

אתם לא חייבים לשבור חסכונות כדי ליהנות ממטבח עם לוק מרשים. הנה 10 דרכים זולות לעצב מטבח יוקרתי בעצמכם • העיקרון המוביל: הכל, אבל הכל, תלוי בפרטים הקטנים (סטייל)

לעצב מטבח בלוק מרשים, בלי לשבור חסכונות (צילום: shutterstock)

1. ידיות ייחודיות

שינוי קטן של הידיות, יכול לשדרג משמעותית את מראה המטבח. החליפו את ידיות הארונות והמגירות במטבח, לידיות בעיצוב ייחודי ומושך.

2. צבעים בהירים

קירות וארונות מטבח בגוונים בהירים יאירו את החלל, ויגרמו לו להיראות גדול יותר. בנוסף, יש בונוס: צבעים בהירים מסתירים היטב שריטות, סימני מכות ופגעים ישנים בעץ הרהיטים.

3. החלפה או חידוש של דלתות הארונות

זה הזמן להיפטר או לחדש את דלתות הארונות. ניתן להחליף חלק מהדלתות לזכוכית, לצפות בלכה מבריקה, לצבוע את זוג הדלתות המרכזי בגוון אחר או לוותר על דלתות בחלק מהארונות ולהשוויץ בכלים מיוחדים לעין כל.

4. שינוי תאורה

נברשות, שנדלירים וגופי תאורה גדולים הם דרך מושלמת לא רק להאיר את המטבח, אלא להוסיף אמירה למרחב. מלבד התאורה הסטנדרטית שיש בכל בית, הוסיפו למטבח אלמנט לא צפוי ומיוחד שישדרג את המראה.

5. יצירות אמנות

אל תפחדו לתלות תמונות או להניח יצירת אמנות מעניינת במטבח. וככל שהן יהיו גדולות יותר, הן יעניקו אשליה של חלל רחב יותר.

6. מכשירי חשמל מנירוסטה

אין לכם מכשירי חשמל מנירוסטה? אין בעיה. השתמשו בצבע בגימור מתכתי לעדכן את המכשירים שצבעם דהה והם נותנים מראה מיושן למטבח.

7. וילונות

דאגו לכיסוי הולם לחלונות בהתאם לקו העיצובי הקיים -מה שיקפיץ מידית את מראה המטבח.

8. פינת אוכל

רפדו את כיסאות פינת האוכל, צבעו אותם מחדש, צפו בלכה ועשו הכל שיראו טוב יותר. הוסיפו אגרטל פרחים עדין לשולחן, פלייסמנטים או מפה מעניינת שיגרמו לפינת האוכל להיות נוף אטרקטיבי לארוחות שלכם.

9. אקססוריז

הציבו אלמנטים דקורטיביים במטבח. לדוגמה, קערה יפה עם פירות טריים שתעשה הבדל גדול או קומקום שורק (שמתחמם על האש. זוכרים?) בצבע עז ובולט.

10. הסתירו את מכשירי החשמל

טריק חינמי: הסתירו כל דבר שיוצר עומס על השיש או השולחן. מכשירים כמו טוסטר, בלנדר או מיקסר הכניסו לארון והוציאו רק לפני השימוש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר