צפו בווידאו

הראשל"צ הגר"ש עמאר: "אנחנו בתקופה הכי קרובה לגילוי המשיח"

במהלך כינוס בכפר חב"ד, התבטא הראשל"צ ורבה של ירולשים הגאון רבי שלמה עמאר כי אנחנו בתקופה שהכי קרובה לגילוי המשיח וחשף מכתב ששלח לראש הממשלה בעניין "מיהו יהודי" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידאו: שניאור שיף, אתר COL)

הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר אומר כי אנחנו נמצאים כעת בתקופה הקרובה ביותר לביאת משיח צדקנו, והוסיף כי צריך להבדיל בין גויים ליהודים.

במהלך כינוס חסידות חב"ד בכפר חב"ד אמר הראשל"צ הגר"ש עמאר: "אנחנו נמצאים בתקופה הקרובה ביותר, לא היית לנו תקופה יותר קרובה לגילוי משיח כמו התקופה הזו. כל הסימנים של הנביאים, תנאים והמוראים, ומה שכתוב בזהר, התקיים ומתקיים למעננו. כל גדולי הדורות האחרונים, ובראשם הרבי ע"ה, שאמר 'הנה הוא עומד אחר כותלנו', רק אנחנו צריכים להתחזק".

הגר"ש עמאר ציטט מאמר של הרבי מחב"ד שכתב כי כשיגיע זמן שלא יוכלו לישון מרוב צרות. ולמה להגיע לזה? זה יוצא מפני שלא מבדילים בין גויים ליהודים. "אם נדע להבדיל הבדלה רוחנית ברורה, זה יציל אותנו מכל הצרות".

הרב עמאר חשף כי ערב יציאתו ל'כינוס השלוחים' בארה"ב כתב מכתב על זה לראש הממשלה, "התחננתי במכתבי, שיראה איך לתקן את החוק של 'מי-הוא יהודי', תיקון אמיתי, ועל ידי זה נראה ישועות גדולות".

"ועד שנזכה בזה", הוסיף והזהיר הרב עמאר, "כולנו נשתדל ללמוד את ההלכות, ולקיים את הדינים האלה, שלא יהיה גרות כדבר של מה בכך, ולא לשם שום דבר, אלא על פי הדין מבלי לסור ימין ושמאל, ובזה תלויה ישועתנו".

"כארבעים שנה הרבי מסר נפשו על הדבר הזה, לפי עניות דעתי, כל מה שהרבי התמסר, התקיים, חוץ מהעניין של 'מיהו יהודי', כי זהו עצמו של ביאת המשיח. אנחנו לא נרפה, נמשיך בדרך הזו, כל אחד לפי כוחו, נמשיך לחזק את זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר