המטוס נחת בנתב"ג והתרומם באוויר כשהוא מחובר לשרוול

העמסה לא נכונה של מטען באוקראינה גרמה לחלקו הקדמי של מטוס בואינג 737 של חברת "אוקריין אינטרנשיונל", להתרומם בנתב"ג, תוך שהוא פוגע בשרוול בטרמינל 3, אליו היה מחובר (ארץ)

(צילום: מתוך ynet)

תקרית בנתב"ג: העמסה לא נכונה של מטען באוקראינה גרמה לחלקו הקדמי של המטוס להתרומם בנתב"ג, תוך שהוא פוגע בשקוול בטרמינל 3.

התקרית התרחשה הלילה, לפי הדיווח ב-ynet, בעת שהנוסעים היו על המטוס מדגם בואינג 737 של חברת "אוקריין אינטרנשיונל". לא היו נפגעים אך נזק נגרם למטוס.

המטוס, שהגיע מקייב נחת בנתב"ג לאחר חצות הלילה, כאשר בשלב מסוים, בעודו מחובר לשרוול, התרומם חלקו הקדמי.

מחקירה ראשונית עולה כי המטוס יצא מאיזון בשל חלוקה לא נכונה של המשקל בבטן המטוס, זאת לאחר שתא הנוסעים התרוקן. התקרית דווחה לחוקר התאונות הראשי במשרד התחבורה שיבדוק את המקרה.

מיכל גרינשטיין מפתח תקווה, תיארה בשיחה עם ynet את ההיסטריה במטוס. "המטוס כבר נחת ועמד במקום, ופתאום אנחנו מרגישים בבת אחת שיפוע חד. הייתה נפילה של המטוס ואז זה קרה עוד פעם. הדיילים התחילו לצרוח בהיסטריה שכולם יזוזו לקדמת המטוס ומשום שהם דיברו באוקראינית ובאנגלית לא ברורה, לא הצלחנו להבין אותם".

המטוס נגרר לרחבת החנייה שם הוא נבדק על ידי נציגי החברה.

מרשות שדות התעופה נמסר: "אמש לאחר חצות מטוס שהגיע מאוקראינה ונחת בנתב"ג הועמס במטען באופן לא שוויוני של חלוקת המשקל. אחרי שהתחבר לשרוול והנוסעים הורדו המשקל בחלק האחורי 'הרים' מהקרקע את אף המטוס. למטוס נגרם נזק, שייבדק הבוקר. הודעה הועברה לחוקר הראשי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר