פרסום ראשון

מקורב לרב ברלנד: "ייתכן שהרב ינחת בארץ בתוך שבוע"

המגעים להסגרתו לישראל של מנהיג 'שובו בנים' הרב אלעזר ברלנד תופסים כעת תאוצה. מקורב לרב אומר ל"כיכר השבת" כי "יתכן מאוד שנראה את הרב נוחת בישראל בתוך שבוע מהיום" (אקטואליה)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
(צילומסך: מתוך יוטיוב)

האם אחרי תקופה ארוכה של מעבר ממדינה למדינה, הסתתרות והימלטות מכוחות משטרה מקומיים, מנהיג קהילת 'שובו בנים' הרב אליעזר ברלנד ינחת בארץ?

גורם המקורב מאוד לרב ברלנד, ונמצא עמו בקשר מידי יום אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי בימים אלו מתקיימים מגעים מתקדמים להגעת הרב ברלנד לישראל בהסכמה.

לדברי הגורם, "יש מגעים, בעיקר בתיווך הרב גרוסמן, מגעים גם מול משטרת ישראל, ויתכן מאוד שנראה את הרב ברלנד נוחת בישראל בתך שבוע מהיום".

הגורם מדגיש כי "בשלב זה יש התקדמות משמעותית להגיע להסכמה, אבל בברסלב שום דבר לא צפוי והכל יכול להשתנות". יצוין כי גם היום הרב גרוסמן שוהה ביוהנסבורג.

חסידי 'שובו בנים' רוקדים ללא הפסקה במירון (צילום: דוד לבייב)

יצוין כי בחסידות 'ברסלב' מתקשים להאמין שהרב ינחת בארץ מרצון. "שמענו כבר מפי כמה גורמים שהרב ינחת, אבל קשה להאמין עד שזה לא יקרה, הכל יכול להשתנות ברגע", אומרים.

בתוך כך, אלפים מחסידיו ומעריציו של הרב השתתפו בהדלקת המדורה במירון ושמעו שיעור של הרב, היישר מבין כותלי הכלא, שיעור שנמשך כרבע שעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר