"סמבה בהרי יהודה"

שיר החתונות החדש והשובב של אהרן רזאל • האזינו

אהרן רזאל עושה נחת לכל מי שהתגעגע לאהרן של פעם, השובב, שכתב טקסטים משעשעים ויצר מוזיקה שמחה ומלאת עזוז. האזינו ל"סמבה בהרי יהודה" - המתייחס באופן הומוריסטי לכל שירי החתונה (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(עטיפת הסינגל)

אהרן רזאל ולא יודע מנוחה. כעת, אולי לרגל המארז החדש, הוא עושה נחת לכל מי שהתגעגע לאהרן של פעם, השובב, שכתב טקסטים משעשעים ויצר מוזיקה שמחה ומלאת עזוז...

את "סמבה בהרי יהודה", מחווה לתקופת החתונה שהחלה כעת, כתב אהרן רזאל, כחלק מהמאמץ להשתחל להרפתקאות מוזיקליות חדשות. רזאל הוא שולף שיר חתונה שמח בקצבי הבוסה נובה והסמבה בסגנון שגדל והושפע ממנו, מוזיקלית: המוזיקה של מתי כספי ויוני רכטר.

את סמבה בהרי יהודה, מלווים המוזיקאים החתומים על השירים הגדולים בהיסטוריה המוזיקלית של ישראל: אלון הלל, עמוס הדני עיבוד והפקה: עדי רנרט.

"הייתה לי חוויה מדהימה", מתאר אהרון את תהליך ההקלטה, "היה פשוט כיף, גם הנגנים התלהבו והתוצאה: שיר שמח ומקפיץ.. מילות השיר שנונות ושובבות, אפילו מחויכות, זהו שיר מחאה קליל, המתייחס באופן הומוריסטי לכל שירי החתונה שאנו אוהבים והתרגלנו אליהם...".

שיר החתונה החדש של אהרון רזאל, לא כולל מילים נדושות כמו "עוד ישמע", "סימן טוב ומזל טוב", או "מי בן שיח שושן". אנו שמחים להציג לכל הזוגות שמתחתנים ולאלה שבדרך, את סמבה בהרי יהודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר