המספרים מדברים

הישראלים - הטוקבקיסטים האלימים ביותר

הסטארטאפ הישראלי Spot.IM - שמפעיל את מערכת הטוקבקים ביותר ממיליארד דפים בעולם - גילה את מה שבטח חלקכם כבר ניחשתם לבד, את בריונות הרשת בישראל (ברשת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
תגובות קשות (צילום מסך)

העובדה שהרשת המקוונת הפכה לזירה מילולית אלימה ביותר לא זקוקה להוכחות, כולנו פוגשים בזה כל העת. מה שכן התחדש בנתוני הסטארטאפ הישראלי Spot.IM - שמפעיל את מערכת הטוקבקים ביותר ממיליארד דפים בעולם - הוא שהישראלים תופסים את המקום הראשון בעולם באלימות זו.

מתברר, כי 6.5 אחוז מכלל הטובקים של הישראלים נמחקים בשל הבוטות המאפיינת אותם. הרוסים ניצבים במקום השני בטבלה הבזויה הזו, עם 5.5 אחוז מתגובותיהם שחייבים להימחק. אחריהם - האמריקאים והאירופאים.

התחכום המובנה במערכת הטוקבקים המדוברת, מזהה גולשים אלימים ומסננת את תגובותיהם, זאת כשאלו סבורים שהם פועלים באנונימיות ועוברים כך מאתר לאתר. נדב שובל, מנכ"ל Spot.IM, מסביר ל'ישראל היום', כי "בתקופה האחרונה גוברת הדרישה ברחבי העולם לריסון אלימות ברשת ומניעת פרסום תוכן פוגעני. כשאין זיהוי של הגולשים בשמם האמיתי, כמו ברשתות החברתיות, חלקם מרשים לעצמם להיות אלימים יותר מבחינה מילולית ויש יותר צורך בפעולות סינון".

יצויין, כי 13 מיליון דולר הושקעו בפיתוח מערכות ניהול הטוקבקים של Spot.IM, המותקן ב- 5,400 אתרים פעילים בישראל, אירופה וארצות הברית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר