בפעם השניה

החלה חקירתו של ראש הממשלה נתניהו במעונו בירושלים

חוקרי המשטרה הגיעו הערב שוב למעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בבית ברחוב בלפור בבירה. החקירה עוסקת ככל הנראה בחשד לקבלת טובות הנאה מאנשי עסקים (אקטואליה, בארץ)

חוקרי המשטרה נכנסים לביתו של ראש הממשלה (צילום: אלי מנדלבאום, ynet, תמונה ראשית: קובי גדעון, לע"מ)

אל מעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים הגיעו הערב (חמישי) חוקרי המשטרה בכדי לקיים חקירה נוספת, שנייה במספר, בפרשה הנבדקת כבר כמה חודשים בעניינו.

החקירה החלה בסביבות השעה 17:00, אז נכנסו חוקרי יאח"ה למעונו של ראש הממשלה. יצויין, כי חוקרי המשטרה לא הוגבלו בזמן.

על פי הפרסומים, נתניהו חשוד בקבלת טובות הנאה מאנשי עסקים, ובמשטרה כבר קיימו ישיבה על חומרי החקירה הראשונה. כעת אומרים שם, כי הם מוכנים לעמת אותו עם השאלות היותר קשות בפרשה.

בסביבת נתניהו ממשיכים לדבוק בגרסה לפיה קיבל מתנות לגיטימיות מחברים, וכי אף פעם לא העדיף ולא נתן תרומה לאותם חברים. גם הפעם צפויה החקירה להיות באזהרה מראשיתה, והיא אמורה להיערך מספר שעות.

החקירה היום מגיעה שלושה ימים בלבד לאחר חקירתו הראשונה של ראש הממשלה בפרשה. כזכור, בימים האחרונים הוציא היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הודעה, לפיה קיימת "תשתית ראייתית" לחשדות.

בהודעתו אישר כי ההחלטה לחקור את ראש הממשלה התקבלה בעקבות חוות הדעת של ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה, ניצב מני יצחקי, ופרקליט המדינה שי ניצן, וכי למעשה מאז ה- 10 ביולי האחרון בודקת המשטרה, בליווי פרקליטות מחוז ירושלים, "שורה ארוכה של טענות לכך שראש הממשלה ביצע לכאורה עבירות מתחום טוהר המידות".

בהודעה נמסר עוד כי הבדיקה כללה גביית עדויות מעשרות עדים בארץ ובחו"ל ואיסוף מסמכים רלוונטיים על ידי החוקרים. מנדלבליט אישר כי קיימת תשתית ראייתית, ועל בסיסה נקבעו מהלכי הבדיקה והוחלט לחקור באזהרה את ראש הממשלה.

המפנה המשמעותי שהביא להחלטה לעבור מבדיקה לחקירה באזהרה, הגיע בעקבות מידע שהתקבל לפני כשלושה חודשים. במשרד המשפטים אישרו כי "במהלך החודש האחרון נאספו ראיות ששינו את המצב הראייתי בהקשר זה‭."‬‬

כמו לאורך כל השנה האחרונה, נתניהו מצידו מצהיר כי הפרשיה תסתיים בלא כלום "כי אין כלום", והוסיף: "אל תמהרו לתפור חליפות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר