תביעת הדיבה נגד סרנה

ראש הממשלה ורעייתו יחויבו להופיע בבית המשפט

ייתכן ובעקבות החלטת בית המשפט היום יסירו בנימין ושרה נתניהו את התביעה נגד עיתונאי ידיעות אחרונות, מאחר וראש הממשלה נמנע בעקביות מהופעות בבתי משפט (אקטואליה)

בנימין ושרה נתניהו. ארכיון (צילום: Ohad Zweigenberg פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרה רעייתו יחויבו להתייצב בבית המשפט בדיון ההוכחות בתביעת הדיבה שהגישו נגד עיתונאי 'ידיעות אחרונות' יגאל סרנה, שפרסם עליהם פוסטים פוגעניים לכאורה בפייסבוק - כך פסק היום השופט בפרשה.

בכך דחה בית המשפט את בקשת בני הזוג נתניהו להיעדר מדיון ההוכחות שיתקיים ב-26 בפברואר בבית משפט השלום בתל אביב.

כזכור, בנימין ושרה נתניהו דורשים מסרנה פיצויים בגובה 279,243 שקלים, מאחר ולטענתם הוא "ביצע עוולה באופן מתועב, ציני, שפל, מרושע וחסר עכבות - והכל מתוך מטרתו המוצהרת כמעט לנסות ולבייש את התובעים, לשפוך את דמם ולהלבין את פניהם ברבים. סרנה מתמיד במשך זמן רב בניסיונותיו האובססיביים לפגוע בתובעים בכל מחיר ולרמוס את שמם הטוב מתוך זדון ורשעות לשמה", לשון כתב התביעה.

בחודש מרץ האחרון פרסם סרנה בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו, כי שרה נתניהו גירשה את בעלה, ראש הממשלה, מרכבם. "כשבלילה נעצרת שיירת ראש הממשלה הכבדה, ארבעה רכבים שחורים ועוד ועוד מאבטחים ומגינים ורכבים ונפלט ממנה בחושך אל כביש 1 בצעקות גבר לא צעיר שהוא עילת הכל, כי אישה אחת לא רוצה שהוא יישאר איתה באוטו ושמה ללעג את כל האבטחה ובעצם את כל המדינה - זה חלק מהחיים", הוא כתב.

בפוסט אחר שפרסם, הופיעה תמונה מעובדת בה נראה ראש הממשלה כשהוא עוטה ברדס וממתין בצד הכביש, לצד הכיתוב: "בבאב אל ואד, לצד כביש אחד, מחכה רודן זעיר, בחושך, לטרמפ. קחו אותו".

בני הזוג נתניהו טענו בכתב התביעה, כי סרנה עשה "שימוש ציני ואכזרי במעמדם הרם של התובעים, תוך שהוא חודר לחייהם הפרטיים ומפרסם אודותיהם כזבים ותמונות ערוכות ומסולפות שלהם, במטרה להסית את הציבור כנגדם ולבזותם".

סרנה מצידו הגיב, כי "הפרסום אמת בעיקרו ואם יש בו דברים שאינם מדוייקים. הרי שהם נבלעים באמת הכללית". לדבריו, בני הזוג נתניהו סימנו אותו כאויבם המושבע. "אין זו התנהלות תקינה, שראש ממשלה מסמן עיתונאי כיעד לחיסול", נכתב בכתב ההגנה של סרנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר