הזוי במיוחד

הבעל המגרש ניהל ארבע זהויות שונות

בית הדין הרבני שסידר גט עבור אישה נדהם לגלות כי הבעל נשא כמה נשים והוא מחזיק בכמה זהויות שונות בו זמנית. שתי הנשים הנדהמות שהוזעקו למקום קיבלו גט (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הבעל בעת המעצר (צילום: יפתח שגב, חברת חקירות 'בטיחות אנוש')

פרשה מדהימה המורכבת מ"חיים כפולים" "נישואין פרטיים", ו"ארבע זהויות" באה אתמול (ה') לסיומה בבית הדין הרבני תל אביב לאור תושייתם של דייני בית הדין.

הסיפור החל לפני כארבע שנים כשהאישה הכירה את הבעל במסגרת עבודתה. לאחר תקופה בה היו בקשר, נעלם הבעל במפתיע מחייה כשהוא שב רק לאחר שלוש שנים וטוען שנאלץ לעזוב את הארץ בפתאומיות.

לאחר תקופה שכנע הבעל את האישה להינשא בנישואין פרטיים, והם ערכו את טקס הנישואין ע"י רב פרטי שאינו מוכר או מוסמך לערוך נישואין.

לא עבר הרבה זמן וחיי הנישואין עלו על שרטון, ובמיוחד מאחר שהאישה שילמה את כל הוצאות הבית והבעל לא נשא כלל בעול, כשכל פעם התחמק בתירוצים שונים.

האישה שהחלה לחשוד בגבר שחי עמה, שכרה חוקר פרטי ששב אליה עם תוצאות מדהימות המלמדות כי היא חיה עם בעל המחזיק בשלוש זהויות שונות ובאזרחות אמריקאית בנוסף על האזרחות הישראלית.

כשהבעל הבין שהאישה החלה לחשוד, נעלם מיד מדירתם המשותפת, ולאישה לא נותר אלא לפנות לאגף עגונות בהנהלת בתי הדין שיסייעו לה לאתר את הבעל הנעלם, כשבמקביל הגישה תביעת גירושין בבית הדין הרבני בתל אביב.

ביה"ד הוציא מיד פקודת מעצר למשטרת ישראל בכדי לאתר את הבעל ולהביאו לדיון. ובאגף עגונות שלחו חוקר פרטי שינסה לעלות על עקבותיו של הבעל.

ואכן לאחר עבודה מאומצת של החוקר, אותר הבעל והוא הובא לדיון היום בבית הדין הרבני תל אביב, בהרכב בראשות האב"ד הרב שלמה שטסמן. לאחר שהבעל הבין שזהויותיו נחשפו, ניאות לתת גט לאשתו.

אלא שכאן הסיפור קיבל תפנית לא צפויה. לאחר שהדיין הרב שטסמן חשד כי הבעל "בעל שלושת הזהויות" מסתיר מעיני בית הדין עוד מידע חשוב, החל לחקור את הבעל, ואכן, בעיצומו של טקס סידור הגט לאישה, הודה הבעל כי הוא מנהל "חיים כפולים" והוא נשוי לאישה נוספת, גם אליה בנישואין פרטיים.

דיין בית הדין לא אמר נואש, ובאמצעות פקידי בית הדין נוצר קשר עם האישה השנייה, והיא הגיעה מיד אף היא לבית הדין לקבל את הגט שלה, כששתי הנשים מתוודעות לראשונה זו אל זו ליד הבעל "המשותף".

לאחר טקס סידור הגיטין לשתי הנשים, שלח בית הדין את הבעל להפסקה מחוץ לאולם, כדי לנסות ולהיזכר האם לא נשא לו עוד נשים בדרך זו...

מנהל אגף עגונות הרב אליהו מימון שיבח את עבודתו המסורה והמקצועית של החוקר הפרטי, יפתח שגב מחברת "בטיחות אנוש", שבזכות עבודתו היעילה הביא לסיומו הטוב של הסיפור המפתיע.

מנהל בתי הדין הרבניים הרב שמעון יעקבי מסר: "אני משבח את תושייתו של האב"ד הרב שלמה שטסמן שבזכות יוזמתו ועינו החדה נמנע מקרה עגינות כואב, מקרה זה מוכיח את הבעייתיות של נישואין פרטיים האסורים על פי החוק. חשוב שמשטרת ישראל תפעל בתקיפות נגד נישואי ביגמיה ונישואין פרטיים."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר