נפילת האוטובוס

שני ההרוגים בתאונה: אב ל-5, ואחד הנוסעים

הידרדרות האוטובוס לתהום מסיבה שאינה ידועה, גבתה את חייהם של הנהג, אבישי קרואני בן 37, אב ל-5 ילדים, ואופיר בן ה-22. עוד 7 פצועים מאושפזים בבתי החולים (חדשות, בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אבישי קרואני והאוטובוס בו נהג (צילום: מתוך ynet. וידאו: יחידת מגילות)

נהג האוטובוס אבישי קרואני, בן 37 מאריאל, הוא אחד ההרוגים בתאונה הקטלנית שאירעה הלילה באזור מעלה לבונה בבנימין לאחר שהאוטובוס שבו נהג הידרדר לתהום בדרכו לאריאל. הלווייתו תיערך ב-13:00 בבית העלמין החדש באריאל.

מלבד קרואני, נהרג צעיר נוסף אופיר רחמנוב בן 23 סטודנט להנדסה באוניברסיטת אריאל, משכונת רמות בירושלים - הלווייתו תתקיים ב 12:30 בהר המנוחות גבעת שאול.

קרואני נהג באוטובוס, קו 462 של "אגד תעבורה" מירושלים לאריאל. הוא הגיע לקטע הכביש שיורד ממעלה לבונה לצומת עלי הוא פרץ את גדר ההפרדה והידרדר לתהום מסיבה שעדיין אינה ברורה. במהלך כל הלילה פעלו כוחות חילוץ והצלה כדי לחלץ פצועים ולחפש לכודים באוטובוס. רק בשעות הבוקר המוקדמות הסתיימו פעולות החילוץ.

בתחילת האירוע הדיווחים של כוחות ההצלה מהשטח היו על לפחות 6 הרוגים, לנוכח התאונה הקשה במיוחד ותנאי השטח הקשים אך בסופו של חילוץ נמצאו במקום שני הרוגים ו-7 פצועים.

בתאונה הקשה נפצעו כאמור שבעה בני אדם. מצבם של שלושה מהפצועים מוגדר קשה וארבעה במצב בינוני. בבית החולים שערי צדק בירושלים מאושפזות שתי פצועות: צעירה כבת 20 שסובלת מפגיעות חזה ובטן ומאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ במצב יציב ונערה בת 15 עם פציעות חזה ואגן.

אבישי קרואני, באדיבות המשפחה

בבית החולים בילינסון בפתח תקווה מאושפזת צעירה בת 23 במצב בינוני ולשם הגיעה גם נערה בת 14 במצב קל עד בינוני שהועברה להמשך טיפול בבית החולים שניידר. לבית החולים שיבא בתל השומר הובאו שני פצועים, אחד במצב קשה שמורדם ומונשם, ופצוע נוסף במצב בינוני.

ד"ר יונתן בר-נור מהמחלקה הכירורגית בבית החולים שערי צדק עדכן הבוקר על מצב הפצועות. "שתיהן הגיעו עם פציעות רב-מערכתיות. פצועה אחת הגיעה במצב קשה מורדמת ומונשמת עם פציעת ראש ופציעות נוספות. הפצועה השנייה הגיעה במצב בינוני עם פציעת אגן ופציעת חזה ולשתי הפציעות לא נשקפת סכנת חיים בשלב הזה. ושתיהן מטופלת ביחידה לטיפול נמרץ. הפצועה שהגיעה בהכרה לא מסרה פרטים על התאונה".

ראש העיר אריאל, אליהו שבירו, ספד לנהג האוטובוס שנהרג: "אבישי, נשוי לעידית ואב מסור לחמישה ילדים, היה איש משפחה למופת. אדם מאיר פנים שתורם מזמנו וממרצו לקהילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר