רצח מזעזע

זוועה במגדל: אם, שני ילדיה וילד נוסף נרצחו בדקירות סכין

אם בת 23, שני ילדיה הקטנים בני שנה ושמונה חודשים וילד נוסף בן 5, נרצחו בדקירות סכין. החשוד, בעלה של הנרצחת ואבי הילדים, נתפס על ידי צעיר מהמושבה כשנמלט למטע הסמוך לבית (בארץ)

החלון ממנו ברח הילד בן ה-11 (צילום: מתוך ynet)

זוועה במושבה מגדל: אישה בת 23, שני ילדיה הקטנים בני שנה ועשרה חודשים ושמונה חודשים וילד נוסף בן 5, נרצחו בדקירות סכין. על פי חשד המשטרה, הרוצח הוא בעלה של הנרצחת ואבי ילדיה שנתפס במטע סמוך לבית המשפחה על ידי צעיר תושב האזור שפתח במרדף אחריו.

הדיווח הראשוני על האירוע החמור התקבל במד"א בשעה 14:48. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו למקום איתרו בתוך הבית את האם ושני ילדיה הקטנים כשהם ללא רוח חיים. בנוסף, זמן קצר לאחר מכן אותרה בסמוך גם גופתו של ילד נוסף, בן 5, שמשפחתו מתגוררת בסמוך.

המשטרה חושדת כי במהלך מנוסתו מהזירה, החשוד בטבח דקר ילד נוסף בן 11, אחיו של הילד בן ה-5 שנרצח. בן ה-11 נפצע באורח קשה, אולם הצליח להימלט מהדוקר דרך החלון, פונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה וכעת מצבו מוגדר בינוני והוא לא נמצא בסכנת חיים.

פרמדיק מד"א דודו פחימה ופרמדיקית מד"א נדין ג'ובראן, שהגיעו לדירה סיפרו על המראה המזעזע: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. אישה ושלושה ילדים היו מחוסרי הכרה, ללא נשימה וללא דופק עם סימני אלימות בגופם. לצערנו הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. ילד בן 11 שהיה מחוץ לבית היה בהכרה וסבל גם הוא מחבלות וסימני אלימות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים כשמצבו מוגדר קשה ויציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר