הרצח המחריד

הרוצח ממגדל: "מבקש סליחה מאלוקים"

לאחר שרצח בשבת את אשתו ושני ילדיו וילד השכנים, נזכר הרוצח האכזר בבית המשפט לבקש סליחה מאלוקים. מעצרו הוארך ב-12 יום והוא ישלח להסתכלות פסיכיאטרית (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרוצח בדיון בבית המשפט, הבוקר (צילום: אביהו שפירא, ynet)

הרוצח האכזרי שדקר למוות בשבת קודש את רעייתו, שני ילדיו וילד נוסף הגיע הבוקר (ראשון) לדיון בבית המשפט בבקשה המשטרה להאריך את מעצרו.

בפתח הדיון אמר הרוצח, שעדיין מוטל צו איסור פרסום על שמו ופרטיו, כי הוא: "מבקש סליחה מאלוקים".

בית המשפט האריך את מעצרו ב-12 יום, כאשר בית המשפט ביקש לשלוח אותו לבדיקת הסתכלות פסיכיאטרית. בני משפחת הנרצחים בחרו שלא להגיע לאולם בית המשפט.

הלוויותיהם של האם דור כרסנטי-סלע, בת 23, ושני ילדיה בני השנה והשנתיים בנימין ויוסף, יתקיימו הערב (ה') בשעה 18:30 במגדל. הלווייתו של נחמן עתיה, בן 11, שהתארח בביתם תערך בשעה 15:00.

אמש (מוצאי שבת) שחזר ישראל עתיה, אביו של נחמן עתיה, שנרצח בבית השכנים, את הרגעים הקשים: "רצתי לזירה ודרשתי מהשוטרים שייתנו לי פרטים לגבי הבן שלי. השוטר אמר שהוא לא יכול למסור פרטים, אבל מהפנים שלו הבנתי שנחמן מת".

לדבריו: "הם היו מיודדים איתם. נחמן היה ילד נפלא, בליל שבת הוא לקח על עצמו את כל ספר תהילים והיום הוא סיים אותו. הוא הגיע לשם לסעודה, ולא חזר".

גם בנו נתן נדקר, אך הצליח להימלט דרך החלון. הוא אושפז בבית החולים רמב"ם: "נתן שהצליח לברוח מהחלון כרגע מנותח ברמב"ם. אני עוד לא יודע מה קורה איתו. אני יודע בחצאי שמועות שהוא ברח ברגל".

ישראל עתיה סיפר על השתלשלות האירועים בשבת ואמר: "בשבת בצהריים קיבלתי הודעה שבן אדם פה במגדל רצח את שני הילדים שלו ואת אשתו. ידעתי שהילדים שלי שהוזמנו אליו לסעודה היו צריכים להיות אצלו בבית. לא יכולתי להתקרב. הסברתי לאחד מעובדי מד"א שאני האבא של אחד הילדים שהיו שם".

ישראל סיפר כי הוא נשאל האם נתן הוא בנו הקטן: "אמרתי לו 'כן'. הוא אמר שהוא פצוע קל ובהכרה ובדרך לרמב"ם. ידעתי שיש לי שם עוד בן בזירה. חזרתי הביתה כדי לבדוק אם הוא הגיע הביתה כי אני לומד תורה בבית כנסת, בכולל. כשהבנתי שהוא לא בבית רצתי בחזרה למקום ודרשתי מהשוטרים שיתנו לי פרטים. הוא אמר לי שאני לא יכול לנדב לך פרטים, אבל הבנתי מהפנים שלו שהוא מת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר