תיעוד מיוחד

הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין דנו במצבו של מרן הגראי"ל

ראש ישיבת פוניבז' הגרי"ג אדלשטיין נועד אמש, לאחר עצרת התפילה בה נשא דברי חיזוק והתעוררות, עם מרן הגר"ח קנייבסקי, באשר למצבו של מרן הגראי"ל שטיינמן. צפו (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגרי"ג והגר"ח, אמש (צילום: באדיבות המצלם)

במהלך עצרת התפילה לרפואתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שהתקיימה בהיכל בית המדרש 'לדרמן' ברחוב רשב"ם בבני ברק, בראשותו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי הגיע במפתיע הגאון רבי גרשון אדלשטיין להשתתף ואף נשא דברי חיזוק בפני המשתתפים על פי בקשת מרן שר התורה.

הגרי"ג אדלשטיין עורר את קהל ההמונים ואמר: "ותשובה ותפילה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה, ולכן כל חיזוק שיכולים להתחזק, זה תשובה. החיזוק הטוב זה לימוד המוסר ואפילו רק כמה רגעים זה כבר תשובה.

"תפילה זו כל בקשה ואפילו בלב שאינו כדיבור, מעורר רחמי שמים. צדקה כל אחד יכול לתת וזכות היא לרפואת רבנו אהרן יהודה לייב בן ביטל פיגה לרפו"ש".

הגרי"ג אדלשטיין בעצרת התפילה (צילום: בעריש פילמר)

ל"כיכר השבת" נודע כי לאחר תום עצרת התפילה נכנס הגרי"ג אדלשטיין אל מעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי וגדולי הדור נועדו בארבע עיניים בעניין מצבו של מרן ראש הישיבה, מנהיגן של ישראל.

בעבר, כזכור, הגיע הגרי"ג אדלשטיין אל ביתו של מרן הגר"ח קנייבסקי על מנת להיוועץ בו בדרכי הטיפול במחלתו של אחיו הגאון רבי יעקב אדלשטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר