התמכרנו: אפל מציגה סיגריה אלקטרונית חדשה

החברה שהציגה לנו את האייפון חושפת פטנט חדש למנגנון שיהפוך חומר לאדים באמצעות ויסות חום הנשלט ע"י מכשיר. סיגריה אלקטרונית, מישהו? (גאדג'טים)

מי אמר שהסמארטפון לא ממכר... (צילום מסך מתוך ערוץ היוטיוב של The Verge)

השבוע פרסם משרד הפטנטים האמריקאי, בקשה לפטנט שהוגשה ע"י חברת אפל, ובאופן מפתיע לקוחה מתחום אחר לחלוטין מזה שמתמחה בו החברה. אפל, שמשיקה אין סוף פטנטים וגאדג'טים שונים מתחום הטכנולוגיה חושפת עכשיו פטנט חדש שעתיד, כך מסתמן, לשמש בין היתר, לסיגריה אלקטרונית.

במסמך של תיאור הפטנט יש הסבר מאויר המציג את מנגנון ההפעלה שלו. התכנית מתבססת על מכל גלילי שיכיל חומר מוצק מסוים אותו ניתן להפוך לגז בתהליך שנקראה 'המראה', באמצעות פלטה המחוממת בטמפרטורה נשלטת ופונה כלפי מטה - לכיוון החומר.

אדי החומר הנפלטים כלפי מעלה יכולים לשמש, על פי אתרי טכנולוגיה שונים למכונת עשן להקרנת הולגרמות, לשליחת הודעות ריחניות (!) בין סמארטפונים ואפילו למטהר אוויר. אך השימוש 'המדליק' והנפוץ ביותר ל'מאדה' כזה הוא כמובן - הסיגריות האלקטרוניות, הנפוצים לתחליף סיגריות או לעישון סמים.

הפרטים עוד קצת מעורפלים, ולא ידוע באיזה חומר מסתורי מדובר, אך ההשערות הרווחות הן שאפל תשווק כלי עישון רפואיים ואף תמכור את הטכנולוגיה לייצורם. עוד לא ברור אם מדובר בתכנית מציאותית או עוד פטנט שיישאר בגדר מסמך PDF ופנטזיה של מעשנים.

אבל רק תתארו את הסיטואציה הבאה: אתם יושבים עם הפלאפון, לוקחים שאיפה מהמיכל המחובר אליו וממשיכים בשיחה. אנחנו התמכרנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר