תוקף בחריפות

נתניהו: "ערב ערב מייצרים נגדי "פייק ניוז"'

ראש הממשלה התייחס בישיבת סיעת הליכוד לסיקור הציוץ שלו לטראמפ והאשים את התקשורת בהפעלת לחץ על היועהמ"ש להגיש נגדו כתב אישום בשל היותו ימני (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: אוהד צוויגנברג)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בצהריים (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד לעניינים החמים שעל הפרק כולל חוק ההסדרה וסיפור ההתערבות שלו לצדו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ שעוררה את חמתה של מקסיקו וכמובן אי אפשר בלי ביקורת עסיסית על התקשורת.

"אנחנו נקדם השבוע את חוק ההסדרה. המטרה היא למנוע ניסיונות חוזרים ונשנים להתנכל להתיישבות ביהודה ושומרון", אמר נתניהו.

נתניהו הוסיף כי "הנשיא טראמפ שיבח את הגדר שנבנתה בהנחייתי בגבולנו עם מצרים. הוא אמר שהיא בלמה כמעט כליל את ההסתננות הבלתי חוקית לישראל. ואני אמרתי בתגובה שהוא צודק. ובתגובה לדבריי הוא עשה ריטוויט לאותם דברים שאמרתי. מזה – פרשנים עשו תיל-תילים בתקשורת.

"אלה אותם פרשנים שאמרו קודם לכן שהייתי צריך לוותר על נכסים ביטחוניים ראשונים במעלה של ישראל למען יחסים טובים עם הנשיא הקודם שהיה בבית הלבן. ועכשיו הם אומרים: פגעת במקסיקו, הרסת את היחסים איתם. מי בכלל התייחס למקסיקו? היו לנו יחסים טובים איתם, יהיו לנו. גם כשיש לנו ויכוחים אמיתיים ולא מדומים, כמו ההצבעה שלהם באונסק"ו".

"אבל מה שההתמקדות התקשורתית כרגע עושה זה להסית את הדעת מהדבר העיקרי – וזה ההצלחה הפנטסטית של הגדר שבנינו בדרום בבלימת ההסתננות, הצלחה של העולם ובראשם נשיא ארה"ב מכירים בה", אמר נתניהו.

כאן החל נתניהו לתקוף בחריפות את התקשורת ואמר: "אותי זה לא מפתיע. התקשורת השמאלנית מגוייסת למסע ציד בולשביקי, שטיפת מוח ורצח אופי נגדי ונגד משפחתי. זה קורה יום-יום וערב-ערב. הם מייצרים עלינו מבול, אין מילה אחרת, של חדשות מזוייפות – מה שקוראים 'פייק ניוז'.

"הם מפעילים לחץ בלתי פוסק על היועמ"ש ועל גורפי האכיפה כדי שיגישו כתב אישום נגדי בכל מחיר. לא היה דבר כזה בתולדות המדינה. ספק אם היה דבר כזה בתולדות המדינות הדמוקרטיות. ולמה הם עושים זאת? כי מאז קום המדינה, השמאל שולט בתקשורת ובמוקדי כוח אחרים באופן בלתי דמוקרטי.

"ואני ראש הממשלה הראשון מן הימין שמנסה לשנות זאת, מעז לנסות לשנות זאת. ולכן הם עושים כל מה שהם יכולים לעשות כדי להיפטר ממני ועל ידי כך להנציח את המשך שליטת השמאל במוקדי הכוח, בניגוד לרצון הבוחרים שהם רובם ימניים".

"לא ניתן להם, הם לא יצליחו בזה", סיים נתניהו את דבריו.

שר החוץ המכסיקני, לואיס וידגראי, התייחס היום לציוצו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שבו תמך בבניית החומה בין מכסיקו לארה"ב: "הציוץ של נתניהו אינו מובן ותוקפני. ישראל צריכה להבהיר את עמדתה בעקבות הציוץ, התנצלות תהיה הולמת במקרה הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר