הוגש כתב אישום

נער יהודי תכנן נקמה בערבים לאחר הפיגוע בארמון הנציב

לאחר רציחתם של ארבעת החיילים בפיגוע 'משאית המוות' בארמון הנציב בחודש שעבר, תכנן נער יהודי מהימין הקיצוני להוציא לפועל פיגועי דקירה וידוי אבנים נגד ערבים (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

לבית המשפט המחוזי לנוער בירושלים הוגש היום (שני) כתב אישום נגד נער יהודי בן 16, תושב אזור המרכז, בגין קשירת קשר לעבירת מעשה טרור של חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, והחזקת סכין.

מכתב האישום עולה, כי שעות לאחר הפיגוע הקשה שאירע בתחילת החודש בארמון הנציב, עודכן הנער באמצעות אחת מקבוצות הוואטסאפ של ארגון "להבה" בה הוא חבר, כי במקום הפגנת הזדהות עם אלאור אזריה שהייתה מתוכננת להתקיים בגשר המיתרים בירושלים, בה הוא התכוין להשתתף, תתקיים הפגנת מחאה.

הנאשם עלה לבירה כדי להשתתף בהפגנה לאחר שהצטייד בשני אולרים מתוך מטרה לחבור למשתתפים נוספים בהפגנה ולהוציא יחד עמם לפועל בהמשך היום פיגועי אבנים ודקירה נגד ערבים בשכונת ג'בל מוכבר.

הנער הלהיט את הרוחות במהלך ההפגנה וקרא קריאות גזעניות 'מוות לערבים'. כמו כן, הציע למשתתפים אחרים בהפגנה כי יתארגנו וילכו יחדיו לשכונת ג'בל מוכבר לדקור ערבים וליידות לעברם אבנים, אך זה בסוף לא קרה.

באיזשהו שלב, הנער פנה למשתתפים בהפגנה, שלף את שני האולרים מכיסי מכנסיו, נופף בהם ואמר: 'לא אכפת לי להרוג את כל הערבים' וקריאות נוספות בסגנון זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר