"הייתי בעל גרוע"

הכה את אשתו שברחה לירדן • זה המחבל מהר אדר

נימר מחמוד אחמד ג'מל , בן 37 ואב לארבעה ילדים, הכה את אשתו והיא ברחה לירדן. לפני הפיגוע בו רצח שלושה, הותיר לה צוואה: "הייתי בעל גרוע" • זה המחבל מהר אדר (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
המחבל נימר מחמוד אחמד ג'מל (מתוך פייסבוק)

שעות לאחר הפיגוע הרצחני בהר אדם, בו רצח המחבל נימר מחמוד אחמד ג'מל שלוחם מג"ב ושני מאבטחים ופצע אדם נוסף, מתברר כי המחבל היה בעל עביר אלים מול אשתו שאף ברחה לפני מספר שבועות לירדן והשאירה אותו יחד עם ילדיו, כך מסרו גורמים בכוחות הביטחון.

לדברי גורמים בשב"כ, למחבל, בן 37 ואב לארבעה ילדים, תושב הכפר בית סוריכ, היו בעיות אישיות ומשפחתיות, ובכללם גם אלימות כלפי אשתו שלפני מספר שבועות נמלטה לירדן לאחר שהכה אותה.

גם מהצוואה שהותיר אחריו ניתן ללמוד על שהתרחש בחייו: "כשתקומי בבוקר תראי את התמונה הזאת כדי להשקיט את מצפונך. היית אישה טובה ואם רחומה ואני הייתי בעל גרוע. אני אומר זאת בדעה צלולה: לאשתי אין שום קשר למה שהולך לקרות מחר''.

באחד הפוסטים האחרונים שפרסם לפני הפיגוע הוא כתב: "לא מפחד מאף אחד חוץ מאללה". יצוין כי הנשק בו השתמש לפיגוע נגנב בשנת 2003.

בחמאס שיבחו את הפיגוע ואמרו: "הפיגוע הבוקר הוא חלק מאינתיפאדת ירושלים נגד כל הניסיונות לייהד את העיר. ירושלים היא מוסלמית ובניה יקריבו את חייהם למענה".

בארגון הג'יהאד האסלאמי בעזה אמרו: "הפיגוע היום הוא תגובה מעשית על ניסיונות הימין הציוני החוזרים ונשנים להשתלט על הר הבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר