המסר השבועי

הרב ניר בן ארצי: יש ערבים עם ת.ז. כחולות - ומסוכנים ביותר

במזרח ירושלים ובגדה המערבית מתכננים תוכניות קשות ביותר ומסוכנות, המנהיגים מפתים אותם. יש הרבה ערבים בעלי תעודת זהות כחולה שהם המסוכנים ביותר (מסר שבועי)

הרב ניר בן ארצי (צילום: תאיר נרי)

אבא שבשמיים, אב הרחמים, היושר והאמת, מידותיו יושר, אמת ורחמים. כשנרצה לקבל עלינו את מה שרומז ומעביר לנו יום-יום, לתקן את מידותינו - נדָבק אליו ונחיה כמו מלכים.

רצונותיו של הקדוש-ברוך-הוא להציל אותך מיצר הרע, מהחטא, מהעוונות והטומאה. על זה נלחם הקדוש-ברוך-הוא יום יום, רגע ורגע - לזכך את כל כדור הארץ, לנקות אותו מהפסולת, הזימה, הזוהמה ומכל תועבות והבְלֵי העולם.

הקדוש-ברוך-הוא הביא לעולם רוח ובתוכה מלאך חזק ביותר, כי הרוח, בלי מלאך - לא תזוז. הרוח שהכתה במקסיקו וארה"ב - אותו מלאך הניע אותה! היא תעבור ממדינה למדינה בעולם, לזכך את העולם, כדי שהיהודים יבינו שהם צריכים לעלות לארץ ישראל. גם הים – מלאך מזיז אותו. ארץ ישראל מוגנת ושמורה ולא יהיו בה בעיות עם איתני הטבע ולא עם אף מדינה בעולם. כי כל מדינה שתתערב תחטוף את עשר מכות מצרים, פי-מאה. הסבל של עם ישראל הולך ונגמר!

בורא עולם אומר שכולם, ללא יוצא מן הכלל, מבינים את מה שמסביר לנו, רומז לנו ואומר לנו, דרך חלומות, מקרים או פעילות איתני הטבע – כולם מבינים את רמזיו ומה רוצה מהם. ואם נְקַיים את רצונו של בורא עולם, שזה לטובתנו - נצא לחופש, לחיים טובים ואריכות ימים לעולמים.

אנחנו היהודים, נמצאים בשנה שכל כולה התרגשות וציפייה להתגלות מלך המשיח בפרהסיה! כל אחד מרגיש שמשיח צריך להתגלות בפרהסיה, אחד בחלומות, אחד ברמזים ואחד דרך פעילות איתני הטבע בעולם. כל אחד באמונתו, מבין שקורה משהו בעולם, שמשיח צריך לצאת לאור בפרהסיה ולנהל את העולם לשלום, לברכה ולחיים ארוכים לעולמים.

את כל הבעיות הקשות בעולם, עושה בורא עולם כדי לטהר את העולם, ואת מה שקורה בארץ ישראל - מקטין בורא עולם וממזער ב-99.9%. 99.9% מהנפגעים היהודים בארץ ישראל, נפגעים בגלל טעויות ובגלל שלא שמרו על נפשם. חיילי צה"ל צריכים לשמור על הוראות המפקדים ולהיות ערניים כל הזמן. לא להאמין לאף אחד, לאף גוי ערבי, אפילו אם רואים אותו יום-יום. לגוי אין נשמה והוא יכול להתהפך מאוהב לאויב, בשניות. הקדוש-ברוך-הוא מזהיר כל הזמן: 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'. בכל דבר אדם צריך לעשות השתדלות, לאכול, לישון או לנסוע, וגם לשמור על עצמו צריך להשתדל ולא לסמוך על הנס. כל יהודי יחשוב פעמיים לאן הוא נוסע, לאן הוא הולך, מה הוא עושה ומה קורה מסביבו – אז יהיה מוגן ושמור.

יום הכיפורים השנה היה טוב ונעים, היה טוב לכל עם ישראל. כל היהודים הרגישו שכולם מצטרפים לתפילה אחת לבורא עולם, וחיכו כולם לבורא עולם שילטף אותם אחרי הצום, וכן - ליטף אותם אחרי הצום!

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שילדיו יקיימו את המשפט 'נעשה ונשמע'. כל עוד אין בית מקדש – נותנים מעשרות לכוללים וללומדי תורה. כל עוד שאין בית מקדש – אין קורבנות. כשיתגלה מלך המשיח בפרהסיה בקרוב, יִבְנֶה את בית המקדש השלישי, ויהיה טוב לכל היהודים ולעולם כולו.

לממשלת ישראל, אין מה לפחד ולהיבהל מאונסק"ו, מהאיחוד האירופי או מהאו"ם, כולם שם גויים, וגויים מחליטים לטובת הגויים. כשיבוא מלך המשיח בפרהסיה, בזמן הקרוב מאוד, בדור הזה, כל העמים סביב ישראל וכל הערבים בתוך ישראל שהם נגד ישראל – יברחו מארץ ישראל, יעזבו את היהודים בשקט ולא יפריעו לעם ישראל עוד. יהודים, זה בדורנו ובזמן הזה!

במזרח ירושלים ובגדה המערבית מתכננים תוכניות קשות ביותר ומסוכנות, המנהיגים מפתים אותם. יש הרבה ערבים בעלי תעודת זהות כחולה שהם המסוכנים ביותר.

הפלסטינים והחמאס כאילו עושים שלום ביניהם – הצגה אחת גדולה.

דאע"ש צוחק על כל הערבים, קוטל אותם, כותש אותם וממרר להם את החיים. מפריע להם במדבר סיני, במצרים, בתורכיה ובכל העולם. משהו מעניין הדאע"ש הזה...

מצרים, סיסי מתנער מכולם. מנסה בכל דרך לזרוק לנו את החמאס והפלסטינים, שיהיו בשליטתנו, ובכך לעזור לעצמו. הוא מסובך במדבר סיני ומסובך עם עמו.

תורכיה, ארדואן מבלבל את העולם, פעם הוא ככה ופעם הוא ככה, דאע"ש שולט בו. מדינת ישראל לא צריכה את תורכיה.

ארה"ב בכאב נוראי על אסונות הטבע שעברו עליהם. אם טראמפ לא יענה לקים מצפון קוריאה שום דיבור - הכל יהיה שלום וטוב.

רוסיה לא מעניין אותה כלום, העיקר למכור נשק ותחמושת.

איראן פוחדת מהקדוש-ברוך-הוא שאוהב את היהודים. יודעת שהיהודים הם העם הנבחר ובכל זאת שולחת להפריע לישראל בדרך אחרת - עד שתקבל את המכה שלה ותהיה כמו סוריה.

לבנון עושה הצגות לחיזבאללה להראות שהם חברים טובים, בסתר - חברה של ישראל.

עיראק כרגיל, מפורקת ותמשיך להתפרק.

ירדן מחכה לטראמפ, שתמשיך לחכות. אין שלום איתם ולא עִם הפלסטינים.

הקדוש-ברוך-הוא מודיע לכל מדינות העולם שלא יוותר לאף מדינה או ארץ שרוצה להפריע לארץ ישראל הקדושה, 'יקבלו ממני מכות פי-מאה ממכות מצרים'. מזהיר אתכן הקדוש-ברוך-הוא, לא להתעסק עם ארץ ישראל, עם היהודים בארץ ישראל. הזמן שלכם הולך ונגמר לרעתכם.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שהיהודים ישמרו על ברית הקודש, יישמרו מהתבוללות - כדי שתִזְכו להיות במעגל הראשון בגאולה, בזמן הקרוב.

בארץ ישראל הכלכלה הכי טובה בעולם. הממשלה לא יודעת מאיפה בא הכסף, יש עודפי כסף. אז אומרים לה: זה מהקדוש-ברוך-הוא! ישראל הכי מסודרת בעולם, הכי טובה והכי רחמנית, עושה טוב לכל העולם וכל העולם חי בזכות ארץ ישראל.

איתני הטבע ימשיכו להכות, רעידות אדמה חזקות, שיטפונות חזקים, רוחות חזקות, אש חזקה, הים ימשיך להשתולל, להטביע ולגלוש! הים ימשיך להשתולל, להטביע ולגלוש! ובכל זאת הבטיח בורא עולם – לא יהיה מבול כמו שהיה פעם.

כל הגנבים, אנשי הזימה, הרמאים, המשוחדים והמשחדים - ייתפסו כולם.

סוכות חג טוב ושמח. עברנו את הימים הנוראים, סליחות, ראש השנה ויום כיפור. הקדוש-ברוך-הוא שמח בנו בסוכות, עוטף את כל ילדיו באהבה גדולה, אנחנו שמחים עם הקדוש-ברוך-הוא ואבא שבשמיים צופה בנו שלא ייחסר כלום לאף יהודי.

גם ספרי התורה מוכנים ומחכים לשמחת-תורה. ספרי התורה בבתי הכנסת בישראל וספרי התורה בשמיים, שמחוברים לספרי התורה בארץ - מחכים לשמחת-תורה. בזמן שמחת-תורה, ספרי התורה הקדושים והכשרים בארץ ישראל, מתחברים לספרי התורה בשמיים, עם כל הצדיקים.

משיח עובד ופועל, מגן ושומר וכל מה שגוזר - הקדוש-ברוך-הוא מקיים!

הקדוש-ברוך-הוא שומר על המשיח ומכוון אותו, נותן לו סימנים ועוד סימנים, בשלבים, כדי שלא תהיה פאניקה לאנשים, וכשיגיע הזמן – יקבלו את זה בשמחה.

השנה הזאת, שנת תשע"ח, כל היהודים בארץ ישראל בהתרגשות ובציפייה גדולה מתמיד להמלכת מלך המשיח!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר