השערוריה החדשה של האיש שחיסל את בן לאדן

ב-2014 חשף כי הוא האיש שאחראי לחיסולו של המבוקש מס' 1 של ארה"ב, אולם מאז שמו לא מפסיק להיקשר בפרשיות מביכות. ועכשיו שוב (בעולם)

תומכי בן לאדן (צילום: שאטרסטוק)

רוב אוניל, חייל צבא ארצות הברית לשעבר ואיש "אריות הים" כינה את דייל חברת התעופה "מרושע" - והתעלף. כלי התקשורת באמריקנים מדווחים כי אוניל בן ה-41 פונה על ידי כוחות הביטחון מהמטוס וכי המשטרה ומונית שהוזמנה על ידי המשטרה לקחו אותו לביתו.

אוניל, שרק לפני שנתיים הוגש נגדו כתב אישום בגין נהיגה בשכרות לאחר שנתפס ישן על ההגה, נתפס שוב בתקרית מביכה שמעכירה את עברו העשיר והמכובד.

בשנה שעברה העניק אוניל ראיון לערוץ בריטי וסיפר כי על המשימה הגורלית שהוטלה עליו ועל חמשת חבריו שנשלחו לחסל את מנהיג אל קעידה אוסאמה בן לאדן "לא חשבתי שאחזור בחיים מהמשימה ומבחינתי היה מדובר בפעולת התאבדות" אוניל סיפר כי אף השאיר מכתבי פרידה לבנותיו הקטנות וטרם היציאה ישב עם משפחתו לסעודה משותפת, סעודת פרידה.

בראיון אף סיפר כי לאחר שחשף כי הוא האיש שחיסל את רב המרצחים שהיה אחראי גם על אסון התאומים שטלטל את ארה"ב, התחיל לקבל תגובות חיוביות ממשפחותיהם של קורבנות המתקפה "המשפחות אמרו לי שזה סוגר עבורן מעגל", אמר אוניל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר