6 דרכים לסייע לילד שמרטיב במיטה

כמעט ואין אמא שלא מתמודדת עם הרטבת לילה אצל ילדים, תופעה לא נעימה במיוחד, אך רוב המקרים של הרטבת לילה נפתרים מעצמם. הנה לך, אימוש יקרה, מספר אסטרטגיות שונות, אשר תוכלי לנסות ולשפר בעזרתן את המצב (ילדים, מאמע)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
אסטרטגיות.. (צילום: שאטרסטוק)

אז סיימת עם אימון על סיר ושרדת את העניין די בהצלחה. הגיעה העת להתקדם הלאה, לא? אז זהו, שפחות.

שליטה בשלפוחית השתן בלילה היא משהו אחר לגמרי, ואמא יקרה, צפי לתאונות במשך מספר השנים הקרובות, "הקרן הלאומית לשינה" אומרת שהרטבה במיטה אינה נחשבת אפילו לבעיה עד גיל שבע. כן, את יכולה לנשום לרווחה. רוב המקרים של הרטבת לילה נפתרים מעצמם, אך ישנן מספר אסטרטגיות שונות, אשר את יכולה לנסות ולשפר בעזרתן את המצב:

1. בראש ובראשונה, הסירי דאגה מליבך

הרטבת לילה (או "ליקוי לילי" במונחים רפואיים) היא למעשה נפוצה למדי. על פי האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים- 20% מבני חמש ו-10% מבני השש הרטיבו במיטה. החדשות הטובות הן שרוב הילדים יתגברו על זה בעצמם. עד אז, נסי לא לתת לילד שלך לראות אותך מתוסכלת מהעניין. התגובה הטובה ביותר, אומרים מומחים, היא לא לעשות מזה עניין גדול ולנסות לעודד את ילדך להתקדם הלאה.

2. חסלי טריגרים

דהיינו, שום קפאין (היי, בקבוק שוקו) או משקאות עמוסי סוכר לפני השינה. רופאי ילדים אינם ממליצים להגביל את כל הנוזלים לפני השינה (התייבשות יכולה למעשה להחריף את הבעיה), אבל את יכולה לעודד את ילדך לשתות מוקדם יותר במשך היום כדי לראות אם זה עוזר לו להיות פחות צמא בערבים.

3. עודדי ביקורים בחדר האמבטיה

תזמני באופן קבוע קימה לשירותים, כך שילדך יתפנה כל כמה שעות, וכמובן בסמיכות לעלייתו למיטה. השאירי מנורת לילה דולקת כך שיוכל למצוא בקלות את דרכו לשירותים.

4. קני מזרן עמיד למים

כיסוי מזרן או כיסוי ויניל לא בהכרח יעזרו לילדך להפסיק להרטיב את המיטה, אבל הם בהחלט יכולים להקל על הלילות שלכם. כמו כן, הכיני פיג'מה נקיה להחלפה ליד המיטה, לכל תרחיש אפשרי.

בבוקר, תני לילדך לעזור לך להחליף את המצעים אם הם זקוקים לכביסה (מומחים אומרים לעולם לא להעניש ילד על הרטבת לילה), אבל כדי שיוכל להרגיש כאילו הוא עוזר בהקלה על המצב.

5. בדקי אם הילד שלך סובל מעצירות

עצירות היא גורם נפוץ לבעיות שלפוחית ​​השתן (משפיעה על כשליש מהילדים המרטיבים במיטה, על פי "קליבלנד קליניק"). אם את חושדת כי זה יכול להיות מקור הבעיה, הגדילי את צריכת הנוזלים שלו והוסיפי לתפריטו היומי מאכלים עשירים בסיבים תזונתיים המסייעים לפעילות תקינה של מערכת העיכול, או לחלופין, התייעצי עם רופא הילדים שלך.

6. הצטיידי במכשיר המיועד לטיפול בהרטבת לילה

מערכת אזעקה למיטה נחשבת לשיטה היעילה ביותר למניעת תאונות, למרות שייתכן שיחלפו שבועות ואף חודשים עד לפתרון הבעיה. סוגים שונים של אזעקות זמינים כיום בשוק, אבל רובם פועלים על ידי השמעת צליל כאשר הם מזהים לחות במיטה.

הרעיון הוא כי ההפרעה בשינה, בסופו של דבר, גורמת למוח לשלוט על שלפוחית ​​השתן כדי לסייע במניעת תאונות. את רק צריכה לוודא שאכן את שומעת את האזעקה, או על ידי שינה בקרבת מקום או באמצעות שימוש במוניטור של תינוק.

בהצלחה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית