"עד המוות"

רוצח אבו חדיר שובת רעב: "סובל מהמדינה השמאלנית הזו"

אחד מרוצחי הנער הערבי החף מפשע מוחמד אבו חדיר, פתח בשביתת רעב, ומפרט כמה סיבות לכך. בין היתר: השב"ס לטענתו לא מספק צרכים הלכתיים מתחייבים לאסירות יהודיות (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הנרצח, מוחמד אבו חדיר (צילום: פלאש 90)

יאיר בן דוד, ששפוט למאסר עולם בגין סיוע לרצח הנער מוחמד אבו חדיר, שובת רעב מזה כשבועיים.

בהסברים, שפירט בכתב ידו, נימק בן דוד את המניע לשביתת הרעב ב"כמה סיבות: מדינת ישראל שחררה מאות ערבים עם דם של עשרות יהודים על הידיים, ואני שנעצרתי כשהייתי קטין, נשפטתי למאסר עולם בלי מועד שחרור, כשלא רצחתי בפועל".

סיבה שנייה אותה מפרט המחבל היהודי: "ישנם אסירים ביטחוניים שכלואים בתנאים לא תנאים, וסובלים מהתנכלויות". עוד מניע לשביתה בה פתח בן דוד, לדבריו, היא ששירות בתי הסוהר לטענתו לא מספק צרכים הלכתיים מתחייבים לאסירות בכלא נווה תרצה.

"בושה וחרפה, מדינת פלסטין", כותב האסיר בכעס, "הרבה יהודים סובלים מהמדינה השמאלנית הזו. בחרתי בדרך הזו של שביתת רעב עד הסוף, גם ככה אין לי מה להפסיד. אני נלחם מלחמה בגופי, יכול להיות עד המוות. לפחות אדע שלא אמות לחינם".

שחזור הרצח האכזרי (צילום: מתוך 'חדשות עשר')

בתוך כך, גם ג'ק טייטל, המרצה שני מאסרי עולם בכלא רימונים בגין רצח שני פלסטינים, שובת רעב כבר חמישה ימים בדרישה להשתחרר ממאסרו. בשב"ס מציינים, כי שני האסירים נמצאים בכלא רימונים אך אין קשר בין שתי השביתות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר