עשרת הדברות השבועיות של אריאל שרפר

בעקבות פתיחת המכרז לתפקיד רב הכנסת לנשים ללא תעודת הסמכה, בקרוב יתווספו משרות חדשות לאתרי הדרושים, בהם מפעילת מנוף ללא ניסיון קודם. ועוד 9 דברות שבועיות (סאטירה)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום עצמי)

1

סערה חדשה באופק ירושלים: רה"מ נתניהו רוצה לנאום גם ב-"יום ירושלים". ראש העיר ברקת שלא רוצה להסתבך עם הבוס לעתיד הבהיר שעקרונית זה בסדר מבחינתו, אך הציע שברוח החדשנות שנתניהו יישא את נאומו ברכבת הקלה בזמן נסיעתה בציר שועאפט.

2

תושבי ירושלים הביעו חשש שמרוב שגרירויות זרות חדשות לא יהיה לילדיהם מקומות לגור. כמה תושבים מודאגים בבירה אפילו שלחו מכתב בנושא לראש העיר- אך מלשכתו נמסר כי הוא בדיוק אורז את חפציו לקראת ועידת הליכוד ושהבעיה תעבור לאחריות מחליפו בתפקיד. עו"ד משה ליאון הודיע שישמח להוריד את הארנונה אם מישהו יתנדב להסביר לו איך עושים את זה ועופר ברקוביץ' הרגיע שלא צריך לדאוג ושיהיה בר אקטיבי בכל מבנה שגרירות עם מקלט שיכול להכיל לפחות 400 הומלסים ירושלמים.

3

מקורבי בנט מותחים ביקורת על פגיעתו בתפקידו כשר החינוך. מצד אחד הוא אוהב את כולם ומצד שני מקדם פסקה שקובעת שכל דאלים גבר...

4

ליברמן לא מפחד מהאיומים של אירן. הוא יודע טוב מאד שהנייה מפחד ממנו כבר הרבה זמן והגיע הזמן שגם חמינאי ורוחני יתחילו לחשב מתי יגיע תורם לפחד מזה שליברמן יחסל אותם מתישהו. אולי מיד אחרי שיוודא שיש לו מספיק חרדים עצבנים שמוכנים "להתגייס למשימה"

5

בעקבות פתיחת המכרז לתפקיד רב הכנסת לנשים ללא תעודת הסמכה עוד כמה גופים החליטו לפתוח מכרזים חדשים לדרושות: מפעילת מנוף ללא ניסיון קודם, מפעילת מערכות חברת החשמל ללא ידע בהפעלת מיקסר, מפעילת כיפת ברזל גם אם היא אינה יודעת לסרוג, ורופאה מנתחת עם עבר מוכח של תלישת ציפורניים בשינוי.

6

המדינה הורתה מחדש על פתיחת מתקן החזקת מסתננים עם שינויים קלים: הסרת סורגים, פתיחת שערים חופשית, שתיה חופשי, וגישה חופשית לבית המשפט העליון. תושבי דרום תל-אביב הודיעו כי הם מבקשים להצטרף למתקני הכליאה כי נדמה שהתנאים שם טובים בהרבה מאשר בשכונות שלהם.

7

הנשיא טראמפ שוקל ברצינות לפרוש מהסכם הגרעין עם אירן מסיבה הגיונית בעיניו: הוא אף פעם לא מחויב לעסקאות שלא הוא המציא ושאין לו את הזכות להגיד לצד השני: אתה מפוטר!

8

יו"ר המחנה הציוני גבאי מארגן הפגנות תמיכה בבג"ץ ומבקש מהבאים להירשם מראש. הם לא יודעים שבביצוע הרישום הם בעצם מתפקדים למחנה הציוני ונותנים לגבאי מנדט לעשות מה שהוא רואה לנכון בהתאם לרוח הפוליטית המשתנה בערך כמו מזג האוויר באביב.

9

מנזקי סערת האביב: גשם של מבצעים בסופר, תלמידים נעולים במקלט, בקניון בראשל"צ שמח עד הגג, ורק בירושלים ממשיכים לחכות להגשמת השגרירות שאחרי הגשם...

10

הושג פיוס בין רבני הציבור הספרדי. עכשיו רק צריך לאחד את היהודים לומדי התורה תחת דגל ואגודה אחת כאיש אחד בלב יחד ולמצוא נוסח אחיד לתפילה וחוקים אחידים למדינה והמשיח בגשר המיתרים. יתכנו עיכובים בכניסה לירושלים בשל עבודות תשתית נגד הקדמת הגאולה...

* הערה: הטור הסאטירי נכתב לפני האסון בנחל צפית וההערה על סערת האביב מתייחסת לסערה שהתחוללה אתמול ברוב אזורי הארץ. כותב הטור משתתף בצער המשפחות שיקיריהם נספו באסון ומאחל החלמה מהירה לפצועים ב"ה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר