טיול קטלני

האסון בנחל: שלושה ממנהלי המכינה נעצרו

המשטרה עצרה וחקרה במהלך הלילה שלושה ממנהלי המכינה הקדם צבאית 'בני ציון' שעשרה מחניכיה נהרגו באסון בנחל צפית. אחד מהם שוחרר כבר למעצר בית (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הורים מודאגים אתמול בפתח המכינה (צילום: מוטי קמחי, ynet)

בתום חקירה שנערכה במהלך הלילה (חמישי) על ידי צוות החקירה המיוחד שהוקם על ידי מפקד המחוז הדרומי, ניצב מוטי כהן, במהלכה נחקרו שלושה אנשי צוות של המכינה הקדם צבאית שחניכיה יצאו לטיול הקטלני למרות כל האזהרות, שניים מהם נעצרו ואחד שוחרר למעצר בית. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרם.

הטיול המיותר לנחל צפית הביא למותם של תשעה נערות ונער שנסחפו בשיטפונות העזים שהיו במקום. הנערים לא היו היחידים שנזקקו לחילוץ שוטרי ולוחמי ממשטרת ישראל ביחד עם מתנדבי יחידות החילוץ עסקו אתמול במקביל לחילוצים בנחל צפית שבערבה, במספר חילוצים של נהגים שנסחפו עם רכבם בכבישי הדרום.

ממראות זירת האסון

סמוך לישוב עין תמר, נמצאה על ידי מתנדב חילוץ של משטרת ישראל משאית הפוכה והנהג שלה לא נמצא שם.

במהלך החיפושים שנערכו בסמוך למשאית ההפוכה, נמצאה גופה, שאינה של נהג המשאית שהתהפך וככל הנראה מדובר בגופת הנעדרת מהטיול של המכינה והיא הועברה למכון לרפואה משפטית להמשך זיהוי.

פעולות הזיהוי של הנערים והנערות שנסחפו אמש בנחל צפית וחולצו ללא רוח חיים, נערכו במהלך כל הלילה במכון לרפואה משפטית הסתיימו והודעה נמסרה למשפחות, אנו משתתפים בצערן.

לנוכח העובדה שמדובר באיזור ממוקש לצד הגשמים העזים שירדו בלילה, הוחלט שהחיפושים אחריו יחלו היום עם אור ראשון על ידי שוטרי משטרת ישראל ומתנדבי יחידות החילוץ ביחד עם יחידת יעל של הצבא.

מהמשטרה מסרו כי הם מבקשים מהציבור להישמע להנחיות המשטרה ולא להגיע לאיזור ים המלח והערבה, מאחר וגם היום צפוי מזג אוויר סוער והזרימה באיזורים אלה עזה ומסוכנת.

נכון לרגעים אלו חסומים בדרום הכבישים הבאים:

כביש 90 סגור לתנועה בין צומת עין בוקק לעין גדי בשני הכיוונים.

כביש 40 סגור לתנועה בין מצפה רמון לצומת ציחור בשני הכיוונים בשל זרימת נחל פארן.

כביש 25 סגור לתנועה מצומת דימונה לערבה, למעט משאיות ועובדי ים המלח.

כביש 31 מערד לנווה זוהר בשני הכיוונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר