פרסום ראשון

בכירי ש"ס באלעד נגד פרוש: "רחוקים מהתנהלות ראויה"

שישה חודשים לפני הבחירות לרשויות המקומיות, בסיעת ש"ס בעיר אלעד יוצאים במתקפה נגד ראש העיר פרוש: "שיתוף פעולה בקושי קיים, אם בכלל; העיר רחוקה מהתנהלות ראויה ותקינה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי, קריספל ופרוש (צילום: יעקב נחומי - פלאש 90)

שישה חודשים לפני הבחירות לרשויות המקומיות, בכירי סיעת ש"ס בעיר אלעד יוצאים במתקפה נגד ראש העיר ישראל פרוש ואומרים כי שיתוף הפעולה ביניהם בקושי קיים - אם בכלל. לדבריהם, "העיר רחוקה מהתנהלות ראויה ותקינה", והם מסבירים מדוע שתקו עד כה.

"מה שהרס את העיר הזו לאורך כל השנים", מסבירים הבכירים המקומיים, "אלו המלחמות הבלתי פוסקות שתקעו את העיר על כל צעד ושעל, ולכן אנחנו נושכים שפתיים ומשלמים מחיר מאוד כבד כדי שהעיר הזו תשגשג".

לדברי בכירי הסיעה המקומית: "נתנו לשרוליק קדנציה שכל ראש רשות היה יכול רק לחלום עליה, דאגנו לתקציבי עתק ממשרדי הפנים, הפריפריה הנגב והגליל. לצערנו, הוא לא יודע, או לא רוצה להחזיר באותה מטבע, ושיתוף פעולה בקושי קיים אם בכלל".

"העיר רחוקה מהתנהלות ראויה ותקינה", תוקפים בש"ס, "די אם תעיין בדוחות מבקר המדינה לאורך כל השנים שלמרות שדוחות אלו עברו כיבוס אחר כיבוס לא ניתן להסיר את הכתמים הגדולים והקשים המרוחים בו".

בסיעה מדגישים כי "אין לנו שום כוונה לשנות ממנהגינו ולכן לא נלבה מחלוקת, אך מי שחי ומעורב בעיר, מכיר היטב את התנהלות העירייה והעומד בראשה וד"ל".

תגובת ראש העיר ישראל פרוש לא התקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר