צפו בחיפושים

רחפן יחפש את הנעדר הישראלי בשטח ירדן

כוחות הביטחון קיבלו אישור ממשלת ירדן להכניס רחפן לשטח המדינה בכדי לנסות ולאתר את הנעדר הישראלי איימן ג'אבר שנסחף ביום חמישי בשיטפונות באזור נחל צין וטרם אותר (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה )

החיפושים של כוחות ההצלה והצבא אחר נהג המשאית הנעדר איימן ג'אבר, תושב טייבה, שנסחף ביום חמישי בשיטפונות באזור נחל צין, יתחדשו מחר (ראשון). כוחות הביטחון טוענים כי קיים חשש שהנהג נסחף לשטח ירדן. בשל כך, פנתה ישראל לירדן לאפשר העלאת רחפן, שינסה לאתר את ג'אבר בשטחה ונענתה בחיוב.

יצוין, כי עשרות מתנדבים מסייעים לכוחות הביטחון והחילוץ בניסיונות לאתר את ג'אבר, אך עד כה טרם נמצאו עקבותיו.

קרוב משפחתו אמר ל-ynet: "אשתו וארבעת ילדיו וכולנו מחכים שהוא יחזור אלינו בשלום. כל הזמן מתפללים שימצאו אותו בריא. מאז המקרה מצבנו מאוד קשה. הרבה באים אלינו לבית ושואלים על המצב אבל אין לנו מה להגיד".

ראש העיר טייבה, עו"ד שועאע מנצור מסארוה, אמר: "לבנו עם המשפחה ואנחנו ממשיכים להתפלל לחזרתו בריא ושלם. מרגע היוודע דבר היעדרותו של איימן בשיטפון אני נמצא בקשר עם כל הגורמים הרלוונטיים. המשפחה התעדכנה ממני בהתקדמות תוצאות החיפושים. צוותי העירייה המקצועיים נמצאים בקשר עם המשפחה ונותנים מענה מקצועי לכל סוגיה שתעלה. המשטרה הודיעה לי שקיימת סכנת מוקדים באזור השיטפון, הם עברו לשיטת חיפוש יותר מבוקרת. אני רוצה להודות לכל מי שסייע בחיפושים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר