"בושה וחרפה"

נתניהו נפל ב'פייק'? גינה ערבים כי "ביזו את הנספים באסון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מיהר לגנות בחריפות את האוהדים הערבים-הישראלים, בעקבות דיווח תמוה כי שרקו בוז בעת דקת הדומייה לזכר עשרת הנערים שנספו בשיטפון (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אוהדי בני סכנין. ארכיון (צילום: Roy Alima/Flash90)

"בושה וחרפה", כך הגדיר ראש הממשלה בנימין נתניהו את ההתנהגות המדווחת של הערבים-הישראלים, ששרקו בוז בעת דקת דומיה לזכר הנספים באסון השיטפון בערבה. אך האם יתכן שנתניהו נפל לפייק ניוז?

ברשתות החברתיות, כמו גם באחד מאתרי החדשות, פורסם מוקדם יותר כי במשחק אמש של קבוצת הכדורגל של בני סכנין באצטדיון הביתי 'דוחא', הופרעה דקת הדומיה לזכרם של עשרת הנערים שנספו, תלמידי המכינה הקדם-צבאית, בשריקות בוז רמות של אוהדי הקבוצה.

בעקבות כך אף שלח עו"ד איתמר בן גביר מכתב חריף להתאחדות לכדורגל, בו הוא פנה בבקשה "להורות על סגירת אצטדיון דוחא". ראש הממשלה כאמור נסמך על דיווח זה, והוסיף בפוסט הקצר שהעלה בפייסבוק: "אני מצפה מכל מנהיגי הציבור, יהודים ולא יהודים כאחד, לגנות בכל תוקף התנהגות מבישה זו".

אלא שרן מלובני, האיש ששידר את המשחק ואף העיר בסיום דקת הדומייה כי חבל שהילדים הקטנים נותרו לשבת במהלכה - לדברי הנהלת הקבוצה כי "הכרוז דיבר בשפה העברית והם לא הבינו את המתרחש" - מעיד כי הוא לא שמע קריאות בוז או הפרעה כלשהי.

האם מישהו בצוות הניו-מדיה של נתניהו "הפיל" אותו עם 'פייק-ניוז' ימני קיצוני, או סתם כך מיהר לאסוף לייקים מהעוקבים הימניים?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר