תיעוד מהזירה

בן 50 יצא ממכוניתו בכביש 6 ונהרג ממשאית

גבר כבן 50 שיצא אמש (ראשון) ממכוניתו בכביש 6, דרומית למחלף קריית גת, ככל הנראה בשל תקלה טכנית, נהרג מפגיעת משאית חולפת. מותו נקבע במקום • תיעוד (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

תאונה קטלנית: גבר כבן 50 שיצא אמש (ראשון) ממכוניתו בכביש 6, דרומית למחלף קריית גת, ככל הנראה בשל תקלה טכנית, נהרג מפגיעת משאית חולפת.

כוחות הצלה רבים הוזעקו לזירת התאונה, הם ביצעו בנהג פעולות החייאה מצילות חיים אך בסיומן נאלצו לקבוע את מותו.

בעקבות התאונה נסגר לתנועה לזמן מה כביש 6, במחלף קריית גת לכיוון דרום והתנועה הופנתה לכביש 40.

שלמה רוטשילד חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו פעולות החייאה על נהג רכב שלדברי עוברי אורח עצר בשול הדרך וכשיצא מרכבו נפגע ממשאית. למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

רונן רביב, חובש רפואת חירום במד"א, סיפר: "במרכז הכביש, סמוך למשאית ובמרחק רב מרכב פרטי שחנה בשולי הכביש המהיר, שכב גבר כבן 30, מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים, אבל הוא היה ללא סימני חיים ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו בשטח. נהג המשאית שהיה נסער טופל בזירת התאונה".

מהמשטרה נמסר כי "בוחני תאונות דרכים חוקרים ברגעים אלו את הנסיבות לתאונה הקטלנית שאירעה לקראת השעה 22 הלילה. מפרטים ראשוניים עולה כי נהג רכב פרטי עצר בשול הדרך ככל הנראה בשל תקלה טכנית ברכבו. מסיבה שטרם ברורה, נפגע נהג רכב זה כל ידי משאית שחלפה במקום ולאחר מאמצי צוותי הרפואה שהוזעקו לזירה נקבע מותו של הנהג יליד 66׳. בוחני תאונות הדרכים ממשיכים בחקירת נסיבות התאונה".

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר