ח"כ בצלאל סמוטריץ': "איחוד הצלה עושים עבודת קודש"

הדברים נאמרו במהלך סיור התרשמות במטה "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ שנערך במטה הארצי של הארגון בירושלים. מנכ"ל "איחוד הצלה" משה טייטלבוים הוביל את הביקור, במהלכו הוצג לחבר הכנסת סמוטריץ את מוקד 1221 של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-800 קריאות חירום ביממה (בריאות, שיווקי)

ביקור ח"כ סמוטריץ' במטה איחוד הצלה. (צילום: יחצ)

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' סייר בימים האחרונים במטה הארצי של ארגון "איחוד הצלה" בירושלים. סמוטריץ הגיע לביקור על מנת להתרשם מפעילות מתנדבי "איחוד הצלה" להצלת חיים ברחבי הארץ וכן לעמוד על צרכי הארגון והאפשרויות לתמוך בכך במסגרת הפעילות בכנסת.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים הוביל את הביקור יחד עם מנכ"ל ישראלייף אלי פולק ושבי רפפורט אחראי קשרי ממשל באיחוד הצלה, במהלכו הוצג לחבר הכנסת סמוטריץ את מוקד 1221 של "איחוד הצלה" הנותן מענה לכ-800 קריאות חירום ביממה ומצויד במיטב הטכנולוגיות בכדי לאתר את מתנדב רפואת החירום הקרוב ביותר בכל מקרה רפואי מתוך כ-5,000 מתנדבי רפואת החירום באיחוד הצלה.

כמו כן קיבל חבר הכנסת סקירה על פעילות המתנדבים בגזרות השונות ברחבי הארץ. מנכ"ל הארגון סיפר על התנהלות הארגון בשגרה ובשעת חירום ועל שיתופי הפעולה שלו עם כלל הגורמים האמונים על הצלת חיים בכדי למקסם את הפעילות.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ אמר בסיום הביקור: "איחוד הצלה עושים עבודת קודש, סיירתי במוקד 1221 של 'איחוד הצלה', מפעל מדהים של הצלת חיים"

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים אמר בסיכום הביקור "שמחתי להציג לכבוד חבר הכנסת סמוטריץ את כלל הפעילות של 5,000 מתנדבי איחוד הצלה בכל רחבי הארץ וכן את הפרויקטים הנוספים אותם אנו יוזמים כדוגמת מיזם 'תן כבוד' בשיתוף עמותת ישראלייף, משפחה בטוחה ועוד."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר