ביבי מתחזק

סקר חדש: הליכוד - 32, יהדות התורה - 7, ש"ס על גבול אחוז החסימה

כיממה לאחר נאום הגרעין של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נראה כי מפלגתו הליכוד ממשיכה להתחזק. בסקר שפורסם הערב זוכה המפלגה ל-32 מנדטים. ש"ס על הגבול (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו בנאום הגרעין, אמש (צילום: Miriam Alster/Flash90)

יממה לאחר מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בה חשף את ארכיון הגרעין של איראן, נראה כי מפלגתו 'הליכוד' מתחזקת - כך עולה מסקר רפי סמית שפורסם הערב (שלישי) בערוץ 20.

על פי הסקר, אם הבחירות היו מתקיימות היום, הרי שסיעת הליכוד הייתה זוכה ב-32 מנדטים. אחריה, יש עתיד בראשות יאיר לפיד שנחלשת - לעומת שאר הסקרים האחרונים - ומקבלת 19 מנדטים.

'המחנה הציוני' בראשות אבי גבאי ממשיכה להתרסק וזוכה ב-12 מנדטים בלבד. הרשימה הערבית המשותפת עם 12 מנדטים ו'הבית היהודי' בראשות נפתלי בנט מתחזקת ל-10 מנדטים.

'כולנו' בראשות משה כחלון נחלשת ל-7 מנדטים בלבד. יהדות התורה מתחזקת במנדט וזוכה ב-7 מנדטים. מר"צ בראשות תמר זנדברג עם 7 מנדטים, ו'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן מתחזקת אף היא וזוכה ב-6 מנדטים.

מי שסוגרות את הרשימה על גבול אחוז החסימה הן ש"ס בראשות אריה דרעי שמתקשה להיחלץ מהמשבר ומקבלת 4 מנדטים בלבד, והסיעה החדשה של אורלי לוי אבקסיס שזוכה גם היא בארבעה מנדטים.

נאום הגרעין של נתניהו, אמש:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר