בשל הרוחות

עיריית חיפה: אין להדליק מדורות ל"ג בעומר

בשל מזג האוויר השרבי והרוחות הודיעה עיריית חיפה כי היא אוסרת על הדלקת מדורות ל"ג בעומר בשל החשש לשריפות. העיר נמצאת עדיין תחת טראומת השריפה הגדולה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: Zack Wajsgras/Flash90)

בשל מזג האוויר הקשה, הכולל שרב כבד לצד רוחות חזקות, בעיר חיפה החליטו לבטל את כל הפעילויות לתלמידים, ויתרה מזו היא הודיעה שמדורות שיובערו הערב (רביעי), ליל ל"ג בעומר, ויסכנו את הציבור - יכובו.

בעיריית חיפה הודיעו הבוקר לציבור כי "לאור מזג האוויר השרבי, עיריית חיפה בתיאום עם הנחיות רשות הכבאות וההצלה אוסרת לקיים היום מדורות בכל רחבי העיר. המערכות הקהילתיות ובתי הספר ביטלו את כל הפעילויות המתוכננות בהנחיית העירייה".

בעירייה מדגישים: "מי שיבחר להתעלם מהמלצות אלו עושה זאת על אחריותו האישית, עיריית חיפה תפעיל פיקוח לאיתור והפסקה לאלתר של מדורות שימצאו כמסוכנות בכל רחבי העיר".

בחיפה נמצאים עדיין תחת טראומת השריפה הגדולה לפני כשנה וחצי בה נגרם נזק כבד למעל 600 בתים בעיר וכ-85 אלף בני אדם פונו מבתיהם לכמה ימים.

גם בכבאות והצלה נערכים למזג האוויר הבעייתי, לדברי מערך הכבאות: "על פי כל התחזיות הערב צפויות לנשוב רוחות מזרחיות ערות בשילוב טמפרטורות גבוהות מהרגיל לעונה ולחות נמוכה. זהו שילוב אשר עלול לגרום להתפשטות מהירה של שריפות".

"לפיכך" הוסיפו בכבאות: "אנו פונים לציבור לאיחוד מדורות, הקטנת היקפן וצמצום כמות חומר הבערה. נוסף על כך יש להקפיד על שמירת מרחקי בטחון גדולים מהרגיל ומאלו הקבועות בתקנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר