צפו בוידאו

עזה: רחפנים צבאיים הופלו, סוכלו חדירות

במהלך העימותים סמוך לגדר המערכת ברצועת עזה, הצליחו הפלסטינים להפיל שני רחפנים צבאיים. במקביל, צה"ל סיכל ניסיונות חדירה לתוך שטח ישראל • צפו בוידאו (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(תמונה: דובר צה"ל)

במהלך הפרות הסדר האלימות בסמוך גדר המערכת בגבול רצועת עזה, הצליחו הפלסטינים להפיל שני רחפני צילום צבאיים, בצה"ל הדגישו כי אין חשש לדליפת מידע. במקביל, בצה"ל עדכנו כי הצליחו לסכל שני ניסיונות חדירה לשטח ישראל.

בצה"ל כרזו לעבר המפגינים כי: "אנחנו מציעים לנערים לא להתקרב לגדר ומייעצים לכם המבוגרים להרחיק את הילדים מהגדר ולהתרחק, כי אנחנו מוכנים לכל תרחיש. אם אתם חושבים לעשות את מה שעשיתם ביום שישי שעבר אתם טועים. יש לנו כוחות בכל ההרים, צלפים ומסכים. אנחנו מזהירים אתכם".

כמו כן, מספר צעירים הצליחו להשחית מצבורי גז ודלק. מצה"ל נמסר: "אלימות זו, הפוגעת באופן ישיר ברווחת תושבי עזה, מובלת על-ידי ארגון הטרור חמאס, המנסה להציג מצג שווא אליו הוא גורר אזרחים ומסכנם. ממעבר כרם שלום נכנסות מדי שבוע כבר שנים מאות משאיות סחורה וציוד וכן מוזרם דלק וגז לשימוש אזרחי הרצועה. בכך פועל החמאס נגד האינטרסים של תושבי הרצועה ומרע את מצבם של תושבי הרצועה למטרותיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר