הקרב על ראשות העיר

בשלישי: בליכוד ידונו במי לתמוך בירושלים

ביום שלישי תתכנס הוועדה המוניציפלית של 'הליכוד' בכדי לדון במי לתמוך במירוץ לראשות העיר ירושלים • הערכה: דודי אמסלם לא יתמודד. ניר ברקת יתמוך בזאב אלקין (חדשות, מקומי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
ניר ברקת וזאב אלקין (צילום: מארק ישראל סלם / פול)

הקרב על ירושלים - פרסום ראשון: הועדה המוניציפלית של הליכוד תתכנס ביום שלישי הקרוב בכדי לדון ולהכריע על זהות המתמודדים מטעם המפלגה במספר ערים מרכזיות ובתוכן ירושלים.

בליכוד שוקלים להצהיר על תמיכה רשמית במועמדותו של השר זאב אלקין לראשות העיר, לאחר שמסתמן כי ח"כ דודי אמסלם חזר בו מכוונתו להתמודד לראשות העיר.

בתווך נמצא המועמד משה ליאון, שמצפה לקבל את תמיכת ראש הממשלה נתניהו. ב'ערוץ 2' דווח הערב כי השר ליברמן המיודד עם ליאון לוחץ על רה"מ נתניהו שלא יתמוך באף מועמד לראשות מלבד משה ליאון.

בסביבת המועמד החרדי הבולט יוסי דייטש, בטוחים כי השר זאב אלקיו לא יתמודד מולו ראש בראש. אך כפי הנראה כעת השר אלקין שרוצה מאוד את ראשות העיר ממתין להחלטת ראש הממשלה, ובמידה ויתמוך בו הרי שהתמודדותו לראשות העיר סלולה.

חיזוק נוסף לאלקין מגיע דווקא מראש העיר המכהן ניר ברקת. בסביבתו מאשרים, כי הוא שואף להעניק את תמיכתו לשר זאב אלקין במידה ויתמודד. "הסיטואציה היחידה שבה ברקת יביע תמיכה באחד המועמדים לראשות העיר היא רק אם אלקין יחליט לרוץ. יש לכך שתי סיבות גם כי אלקין יהיה המועמד מטעם הליכוד וגם כי התמודדות של השר לתפקיד ראשות העירייה תשפר את סיכוייו של ברקת להשתחל גבוה יותר בפריימריז", אמרו בסביבת ברקת.

יצוין, כי דיון נוסף ייערך על זהות המועמד בירושלים לקראת סוף החודש בו יהיה מעורב רה"מ נתניהו בשל ההכרעה הנחשבת למשמעותית ביותר מבין כלל הערים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר