"הצילו חיים"

האם השכולה: "זה הדבר שאני הכי מתחרטת עליו בחיים"

אמה של קוני רוז, פעוטה בת 18 חודשים שנחנקה מדובי בשנתה בחודש מארס האחרון, יצאה לקמפיין בו היא מזהירה הורים מהשארת צעצועים רכים במיטת תינוקות (הורים,בעולם)

(צילום: Connie Rose Awareness)

אמה של קוני רוז, פעוטה בת 18 חודשים שנחנקה משנתה בחודש מארס האחרון, יצאה לקמפיין רשת גדול בו היא מזהירה הורים מהשארת צעצועים רכים במיטת התינוק/ת, מה שיכול לגרום - כמו במקרה של בתה - למוות בחנק.

האם סיפרה כי ריפדה את קצה המיטה של בתה בדובונים רכים בכדי למנוע התנגשות שלה עם הקיר, "וזה הדבר שאני הכי מתחרטת עליו היום" היא כותבת בעמוד הפייסבוק שפתחה על שמה של בתה.

(מתוך דף הפייסבוק שנפתח לזכר קוני)

"ב-6 במארס 2018 חיי השתנו. התעוררתי והלכתי לקחת את התינוקת שלי מהמיטה, אבל אז גיליתי שהיא מתה. אני מאשימה את עצמי בכך שהיא מתה לאחר שנחנקה מהדובי שהנחתי בצד המיטה".

"כל מה שאני חושבת עכשיו, זה שאם הייתי משאירה את המיטה ריקה - הבת שלי עדיין הייתה כאן. אולי היא הייתה סופגת חבטה קטנה בראש מהקיר, אבל היא הייתה עדיין חיה".

"אני רוצה שכל הורה יידע את זה. תנו לילדים לקבל מכה קטנה מקצה המיטה, אבל אל תשימו שם דברים רכים שעלולים לגרום להם להיחנק. אני מקווה שהסיפור הטרגי של הנסיכה הקטנה שלי יציל חיי תינוקות אחרים".

(צילום: שאטרסטוק)

הארגון הבריטי "The Lullaby Trust" שמנסה למנוע מקרי מוות בלתי צפויים אצל ילדים, פרסם שורת המלצות להורים בעקבות המקרה: "אנו ממליצים לשמור על חלל השינה של התינוק ככל האפשר, ללא כריות, שמיכות או צעצועים רכים. פריטים מיותרים בעריסה יכולים להגדיל את הסיכון למוות פתאומי של התינוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר