לא פרשה בודדת

נציג המשטרה: יש 6 פרשות שחיתות שנחקרות בבית שמש

מדיוני הארכות המעצר בעניין החשודים מבית שמש עולה כי ישנן 6 פרשות שחיתות שנחקרות על ידי המשטרה בנוגע להתנהלות בעיר. וגם: החשוד שהתעלף בשעת המעצר (ארץ)

אריאל ליבא | כיכר השבת |
הפרויקט ב"שפת אמת" שנחקר (צילום: Yaakov Lederman/FLASH90)

לבית המשפט בראשון לציון הובאו הצהריים (ראשון) החשודים בפרשת השחיתות בבית שמש לדיון בהארכת מעצרם. מהפרוטוקולים של הדיון בבית המשפט עולה כי ישנן 6 פרשות שחיתות שנחקרות ונוגעות לגל המעצרים שביצעה המשטרה.

בעוד במהלך היום דווח על פרשת שחיתות אחת שנוגעת למבנה ברח' שפת אמת בעיר המוגדר כשטח חום (ציבורי) והוסב ליחידות דיור פרטיות, נראה שעוד 5 פרשות נבלעו להן בלהט הדיווח על הראשונה. בדיון שנערך בבית המשפט עולה מתוך הדין ודברים שהחליפו ביניהם משטרת ישראל ובאי כוחם של החשודים כי קיימות עוד 5 פרשות שחיתות ועבירות שבהן מעורבים חלק מהחשודים, שפרטיהם לא פורסמו לציבור.

בדיון שנערך בעניין הארכת מעצרם של שלושה חשודים, שאל בא כוחו של אחד החשודים את נציג המשטרה: "דיברת על 6 פרשות, מתוך 6 הפרשות כמה מהם אתם מייחסים למרשי?" לאותו החשוד מיוחסת מעורבות בשתי פרשיות. אחת שפורסמה היום, והשנייה שהובאה בפני בית המשפט.

(צילום: Yaakov Lederman/FLASH90)

עוד נאמר בדברים בין המשטרה לבאי כוחם של החשודים: "בכל הנוגע לפרשה השנייה לא שאלתם אותו אפילו שאלה אחת". בדיון שנערך לחשוד המרכזי נשאלה המשטרה "זאת הפרשה המרכזית?" כשהיא עונה "זאת אחת הפרשות".

בתוך כך, עולה עוד מהדיונים כי אחד החשודים התעלף בשעת המעצר, ולטענת פרקליטו אף הוכה ע"י השוטרים. הנושא הועבר לבדיקה במח"ש.

חשוד אחר חולה בסרטן, וטענות להקלות בעונשו עלו במהלך הדיון. "החשוד הוא חולה סרטן". נאמר ע"י פרקליטו."עבר בשנים האחרונות 10 ניתוחים וטיפולים כימותרפיים. היום היה אמור להתחיל סדרה נוספת של טיפולים שהיום היה הראשון שבהם. מערכת החיסון שלו חלשה מאוד". השופט לא קיבל את טענת העו"ד והאריך את מעצרו עד ליום חמישי, אך הורה לבודקו ע"י רופא.

גם בדיונים בנוגע לחשוד מרכזי אחר בפרשות עלו טענות על גילו המתקדם ומצבו הרפואי כסיבה להקלה במעצר. "מדובר ביהודי חולה בן 70 הלוקח סדרה ארוכה של תרופות" נאמר ע"י פרקליטו. גם כאן האריך השופט את מעצרו עד יום חמישי, אך הורה לשב"ס לדאוג לו לתרופותיו שנמצאים בידי אשתו ולבודקו ע"י רופא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר