אביעד דרף והחברים של שגב שרים לזכרו

הנער שגב קרוואני, תלמיד בישיבת בני עקיבא 'נר תמיד' בחשמונאים נפטר באופן פתאומי. המוסיקאי אביעד דרף, שהיה המורה של שגב ז"ל, מוציא לאור יחד עם חבריו את 'וזה נשגב'- שיר זיכרון מרגש, מלא געגועים ואמונה (סינגלים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
שגב ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אביעד דרף (33) תושב נחליאל, עובד שנים ארוכות עם נוער ומשלב חינוך ומוסיקה. לפני מספר שנים הוציא אלבום בכורה אישי 'לכבודך' ובמקביל עורך התוועדויות נשמתיות לנוער. בנוסף, משמש אביעד כר"מ כיתה י"א בישיבת בני עקיבא 'נר תמיד' בחשמונאים. מתוך השילוב המיוחד, נוצר פרוייקט מצמרר.

דרף היה מורה של שגב קרוואני ז"ל, בן 14 מחשמונאים, שלמד בישיבת בני עקיבא 'נר תמיד'. לפני כשנה שגב נפטר באופן פתאומי. "לימדתי אותו בשעה 14:30 והוא אמר שכואב לו הראש, אולם המשיך להשתתף ולתפקד כרגיל" – משחזר אביעד. "בשעה 17:00 הוא התמוטט בעקבות מפרצת במוח. המוות הפתאומי טלטל את כל הישיבה וגם אותי, בתור המורה שפגש אותו שעתיים קודם. כבר באותו ערב ישבנו וניגנו עם מאות חבר'ה בחשמונאים".

מתוך כך נולד השיר 'וזה נשגב', הרואה אור בימים אלה, אותו כתב והלחין אביעד. "יום אחד בשעת ערבית ירד השיר, בהמשך הגיע הלחן. השמעתי אותו לתלמידים בישיבה, שהתחברו מאוד וביצענו אותו במפגש לזכרו" – הוא מספר. לקראת יום השנה, אביעד דרף מוציא את השיר לאור בהפקתו המוסיקאלית של אבי טל בהשתתפות נגנים מהשורה הראשונה (עמית יצחק, אבי אבידני, אלון הלל). כמקהלה השתתפו חברים של שגב, תלמידי הישיבה, מורים וכן תלמידו של אביעד- אריאל קאפח, ששר כסולן יחד איתו.

"כולנו מתמודדים עם כאב, אובדן ומה שהחיים מזמנים" – משתף אביעד. "השיר מבטא את הדרך שלנו לזיכרון- מתוך מקום של אמונה והשלמה עם כך שאיננו מסוגלים להבין את הכל, לעיתים המציאות נשגבת מבינתו. אמונה היא כח אדיר להתמודדות מבלי להתעלם מהכאב והאובדן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר