רוצים לבשל למלכה? הכינו את קורות החיים

ארמון בקינגהאם פרסם שורה ארוכה של משרות בארמון ביניהם גם תפקיד שף במשרה מלאה. השכר לא מלהיב במיוחד אך בארמון מקווים שהתפקיד הנוצץ יחטף (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חלמתם להיות שפים בארמון המלוכה? כנראה שלא תתעשרו מכך אבל הרבה שפים ישמחו שבקורות החיים שלהם יופיע כי היו השפים של המלכה הבריטית.

ארמון בקינגהאם פרסם אתמול (ראשון) בכמה עיתונים בממלכה (בטלגרף, באינדיפנדנט ועוד) הודעת דרושים כי הוא מחפש אחר שף במשרה מלאה, שתפקידו יהיה להכין ארוחות רשמיות עבור בכירי המדינה וקבלות פנים מלכותיות.

למרות עושרה של המלכה, בבית המלוכה מבינים כי היוקרה שבתפקיד יכולה לסייע להם לשלם פחות לשפים שירצו להעשיר את קורות החיים שלהם ופחות את חשבון הבנק שלהם. השכר המוצע בארמון נמוך ב-2,000 ליש"ט משכרם הממוצע של שפים מנוסים בלונדון. לצד שכר התחלתי של 20,604.52 ליש"ט (100,842 שקלים) לשנה, ההצעה כוללת גם לינה וארוחות חינם. עם זאת, השכר יירד אם תבחרו לקחת את ההצעה למגורים.

"זה לא תפקיד רגיל של שף", נכתב בהצעת העבודה. "במטבחים הסופר-מודרניים שלנו, תוכלו להכין תפריטים קלאסיים ועכשוויים למגוון רחב של אירועים, כמו גם ללמוד מיומנויות חיוניות שיספקו אבני דרך לקריירה נהדרת".

עוד מפרטים שם כי השף יהיה צפוי לעבור בכל ארבעת החלקים של המטבח, וייתכן שיידרש לנסוע לארמונות נוספים של המלכה. "כפי שהיית מצפה, הסטנדרטים גבוהים במיוחד כאן, וכל יום מלא ועסוק, ועל כן תצטרך להיות שף שאפתן ומוסמך", מוסרת הצעת העבודה. ומה לגבי ניסיון? באופן מפתיע המודעה מציינת כי "ניסיון מסוים במטבח עילי רצוי, אבל לא חיוני", זאת ככל הנראה בשל ההבנה ששפים מוכרים לא ישושו לקבל משכורת נמוכה יחסית.

במודעה צוין בנוסף כי העבודה דורשת מיומנויות תקשורת, תשומת לב לפרטים, יכולת עבודה בצוות "והכי חשוב - תשוקה ברורה למזון ולתעשיית הקייטרינג, ולהיטות ללמוד מיומנויות חדשות".

לצד תפקיד הטבח הוצעו משרות פנויות נוספות בבית המלוכה - ממנקה יומי בארמון הולירוד, גנן בטירת באלמור, משרת אישי בארמון בקינגהאם או מזכירה עבור הנסיכה אן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר