לאחר הסערה

האם נמצא הפתרון למחלוקת בטלז סטון?

יוזמה בטלז סטון: לצד שלמה קרלנשטיין שיוצנח מירושלים בתמיכת ח"כ משה גפני ובברכת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, ישולבו גם צעירי היישוב ברשימת דגה"ת (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
קרלנשטיין בבית מרן הגר"ח (צילום: באדיבות המצלם)

חצי שנה לבחירות המקומיות: בעוד ב'דגל התורה' מסתמנת ההחלטה על תמיכה במועמדותו של שלמה קרלנשטיין לר"מ טלז סטון מטעם במפלגה, בקרב התושבים המינוי עורר סערה.

כעת נראה, כי לאחר מספר ישיבות בין התושבים לעסקני 'דגל' התורה', בתנועה הליטאית יתמכו בקרלנשטיין כמועמד 'דגל' לראשות המועצה כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת' אך ברשימה למועצה ישתלבו עסקנים צעירים מרחבי היישוב.

קרלנשטייו נחשב לעסקן דגלאי מוכר בזירה הירושלמית. בועדת הרבנים המקומית של 'דגל התורה' בירושלים ייעדו לו תחילה תפקיד במועצת העיר ירושלים, אבל לבסוף הוחלט כי קרלנשטיין הנחשב לפרויקטור מנוסה תואם יותר לחלוש על מועצה כמו טלז סטון שעברה לא מעט בתקופה האחרונה.

הכחשות רבות יצאו בכל הקשור למינויו של קרלנשטיין. גורמים ב'דגל התורה מדגישים בשיחה עם 'כיכר השבת', כי מינוי סופי שכזה ייעשה בליווי צמוד של יו"ר התנועה ח"כ משה גפני ובברכתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

על פי היוזמה המתואמת עם המרא דאתרא הגר"א שולמן, ברשימה למועצה ישולבו עסקנים צעירים מתוך השכונה ובכך מקווים, כי יצעידו את היישוב המזדקן קדימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר