עשרות סניפי "איחוד הצלה" ברחבי הארץ מתגייסים למען המכירה הסינית של הארגון

היוזמה הייחודית של ראשי הסניפים יחד עם אלפי המתנדבים למען הארגון צוברת תאוצה בימים אלו לקראת ההגרלה הגדולה. המגזין של המכירה מכיל שלל מוצרים יוקרתיים (חדשות בריאות, שיווקי)

איחוד הצלה. מן הארכיון. (צילום: Zack Wajsgras/Flash90)

קמפיין המכירה הסינית של ארגון "איחוד הצלה" נמצא בשיאו, הלחץ הגדול כבר ניכר בכל המוקדים המזינים סביב השעון את אלפי הפניות הזורמות כל העת של עוד ועוד יהודים מכל רחבי ארץ ישראל הרוצים להצטרף למכירה הסינית של הארגון, בה יזכו במוצרים יקרי ערך ובפרסים מיוחדים ויהיו שותפים למצות הצלת החיים ובקיום עולמות מלאים, אך במערך המתנדבים לא רוצים לשמוע על תאריך סיום להגרלה, בעשרות הסניפים הפרוסים בכל הארץ נמצאים בימים אלו בשיא המבצע לגיוס מצטרפים חדשים למכירה הסינית.

מתנדבי "איחוד הצלה" שנותנים את עצמם 365 יום בשנה, בחורף ובקיץ, בקור ובחום עבור הארגון והמטרה הנעלית של הצלת חיים, הם האמונים על זריזות מבצעית אחת שתיים, וחשים בעצמם את חיוניות המכירה הסינית בעת הזו, לא יכלו להישאר שאננים והחליטו פה אחד עם ראשי הסניפים לצאת במבצע ייחודי כלל ארצי ולהתייגע בעצמם בכדי לסייע לארגון בגיוס עוד אלפי מצטרפים למכירה הסינית, ומביאים בין היתר את מעגל קרוביהם וידידיהם שיצטרפו אף הם למכירה. הם שחשים על בשרם יום יום שעה שעה, את ערך הצלת החיים, ומכירים בצורך האדיר בתוספת ציוד מציל חיים כמו מכשירי דפיברלטורים ועוד, מתגייסים כולם למען המטרה ומייחלים להצלחה הכבירה של המכירה הסינית.

יצויין כי בסניפים רבים ברחבי הארץ יוצאים המתנדבים בעצמם ומכתתים רגליהם מבית לבית בכדי להרבות מצטרפים למכירה הסינית, כמו"כ מעמידים דוכנים ותולים שלטים במקומות הומי אדם למען הערך המקודש של הצלת חיים.

המבצע הארצי של המכירה הסינית ע"י ארגון "איחוד הצלה", כבר צובר תאוצה בכל הריכוזים החרדים ברחבי הארץ. כאשר מציינים כי פרויקט "החידון היומי", שייצא לדרך ויימשך עד לסגירת מוקדי ההרשמה למכירה, החידון המהנה נערך ללא עלות, ובו עונים המשתתפים על חידות ומשתתפים בהגרלה יומית. ההשתתפות בחידון מתבצעת ע"י חיוג למספר המיועד המופיע במגזין המכירה שחולק בתיבות הדואר, ועונים על שאלות שתשובותיהן מופיעות בין דפי המגזין.

יצוין כי למכירה הסינית שותפים חברות מכבי שירותי בריאות שנתנה את החסות הראשית, ביג ליס רכבים, אינסייד ואורכיד מטבחים.

מנכ"ל איחוד הצלה משה טייטלבוים: "התרגשנו לשמוע על היוזמה המרגשת מצד מתנדבי הארגון החשים בצורך האדיר בתוספת ציוד מציל חיים ומצרפים בימים אלו אלפים רבים למכירה הסינית המתקיימת בימים אלו, ומי כמוהם יודע שכל שקל שנכנס מההגרלה מתורגם להצלת חיים כפשוטו! כולנו מייחלים להצלחה וקוראים לאלו שעדיין לא הצטרפו להזדרז ולהצטרף למכירה הסינית שעומדת להסתיים בימים הקרובים".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר