לאחר הכרזת טראמפ

נתניהו המריא לפגישה עם נשיא רוסיה פוטין

בצל המתיחות העזה, ולאחר שדחה את טיסתו, ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא לפגישה חשובה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כדי לדון עמו בשיתוף הפעולה והתיאום בסוריה (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו בשדה התעופה (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו המריא הבוקר (רביעי) למוסקבה, שם ייפגש בקרמלין עם נשיא רוסיה ולדמיר פוטין כשעל הפרק המצב הביטחוני בסוריה והתקיפות המיוחסות לישראל ברחבי המדינה.

עם המראתו אמר נתניהו: "אני יוצא עכשיו לפנות בוקר לפגישה חשובה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. הפגישות בינינו הן תמיד חשובות וזו חשובה במיוחד".

"לאור מה שקורה בסוריה ברגעים אלה" הוסיף נתניהו: "יש צורך להבטיח את המשך התיאום הביטחוני בין הצבא הרוסי לצבא הגנה לישראל".

אתמול אמר נתניהו במהלך ביקור בקפריסין: "המשטר בטהרן קורא בגלוי ובאופן יומיומי להשמדתנו, למחיקת ישראל מעל מפת העולם, והוא מפעיל תוקפנות בלתי מוגבלת נגדנו ונגד כל האחרים באזור. יש לו רשת טרור חובקת עולם והוא חותר כעת להציב נשק מסוכן מאוד בסוריה כדי שישמש נגד ישראל מתוך מטרה מוצהרת להשמידנו".

אפשר להעריך כי בשיחה ידונו המנהיגים בהחלטת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לפרוש מהסכם הגרעין עם איראן.

הרוסים אינם מרוצים מהחלטתו של טראמפ ודובר הקרמלין דימיטרי פסקוב אמר אמש לאחר נאומו של הנשיא האמריקני: "לכל פעולה שתגרום לפירוק ההסכמים האלו יהיו השלכות שליליות בלתי-נמנעות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר