צפו בתיעוד

בפרלמנט האיראני שרפו את דגלי ארה"ב

האיראנים הזועמים על החלטתו של הנשיא האמריקני לפרוש מהסכם הגרעין, שרפו בבניין הפרלמנט את דגלי ארה"ב לצד עותקים של ההסכם. יו"ר הפרלמנט: טראמפ לא כשיר (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: טוויטר -Meysam Yaghoubi)

באיראן נערכו למצב בו נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ יכריז על פרישה מהסכם הגרעין, אך לא ציפו למכת הסנקציות שהטיל הנשיא אמש (שלישי) בנאומו בבית הלבן.

בפרלמנט של איראן הביעו מחאה נגד ארצות הברית, והמחוקקים שרפו את דגל ארה"ב ועותק של הסכם הגרעין תוך כדי שהם צועקים "מוות לאמריקה".

יו"ר הפרלמנט עלי לאריג'אני תקף ואמר: "טראמפ לא כשיר נפשית להתמודד עם נושאים כאלו. טראמפ לא מתאים לתפקיד נשיא ארצות הברית".

כזכור, לאחר הודעת טראמפ על הפרישה מההסכם, תקף נשיא איראן חסן רוחאני ואמר "זו לא הפעם הראשונה שטראמפ מפר החלטות בינלאומיות. ארצות הברית מעולם לא קיימה את התחייבויותיה בהסכם". לדבריו: "טהרן תישאר בהסכם בלי וושינגטון".

נשיא איראן איים: "אם השיחות ייכשלו הרפובליקה האיסלאמית תמשיך להעשיר אורניום בשבועות הקרובים - הרבה יותר מבעבר". הטלוויזיה הממלכתית באיראן דיווחה, כי הפרישה של ארה"ב מהסכם הגרעין היא "החלטה לא חוקית, לא לגיטימית, וחותרת נגד ההסכמים הבינלאומיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר