החרדים לא החליטו

סקר הליכוד: קרב צמוד בין אלקין לליאון על ראשות ירושלים

חצי שנה לבחירות בעיריית ירושלים ובליכוד מנסים להחליט את מי להעמיד כמועמד המפלגה לראשות העיר במקומו של ניר ברקת. המועמדים: השר זאב אלקין ומשה ליאון, אך מה עם החרדים? (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

אתמול (שלישי) התכנסה ועדת ההיגוי של הליכוד לקראת ההכרעה במי לתמוך מטעם המפלגה לראשות העיר ירושלים. בפני החברים הוצג הסקר שהוזמן על ידי הליכוד לפיו אין מועמד שלוקח בפער גדול את הבחירות בשלב זה. הכרעה תתקבל בטווח שבועיים על ידי ראש הממשלה נתניהו.

אלא שהסקר המדובר לא בדק אפשרות של מועמד חרדי שיכול לטרוף את הקלפים. כך נראה גם על פי תוצאות הסקר, כי בין 40 ל-50% לא החליטו במי הם תומכים.

על פי הסקר שערך מכון 'מאגר מוחות' בקרב 1,002 נסקרים מירושלים ופורסם הבוקר ב'ידיעות אחרונות': אם במירוץ לראשות העיר יהיו שלושה מועמדים בלבד, המועמד משה ליאון זוכה ב-21% תמיכה, המועמד העצמאי עופר ברקוביץ זוכה אף הוא ל-21% תמיכה, ואילו השר זאב אלקין זוכה ל-17% תמיכה. 40% עוד לא החליטו.

אם ייערך קרב ראש בראש בין אלקין לליאון זוכה אלקין ליתרון עם 26% תמיכה לעומת 24% לליאון. כאשר 50% השיבו כי טרם החליטו.

כשהוצגו בסקר המועמדים האחרים, משה ליאון גובר על שני מועמדי הליכוד ומקבל 10% תמיכה. אלקין עם 8% ואמסלם שהכריז כי לא יתמודד עם 3% תמיכה בלבד. שוב, כאמור, לא נבדק בסקר אפשרות של מועמד חרדי שיכול לשנות את התמונה כולה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר