לחוצים מהמבחן? כנסו לבכות בחדר הבכי החדש

לחץ ממבחנים גורם לתופעות לוואי רבים, מכאבי ראש עד הפרעות אכילה. אך מסתבר שהוא יכול להוביל לפירוק נפשי, כן, גם אצל גברים (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

באוניברסיטת יוטה שבארה"ב העמידו לרשות הסטודנטים "מרחב מוגן" המיועד לבכי תמרורים ולעצב מר. "ארון הבכי" החדש הוצב במרכז הספרייה במטרה שסטודנטים שחווים לחץ מתקופת המבחנים יוכלו להיכנס אליו במשך 10 דקות, ולבכות. הארון, שהוא בעצם חדר מרופד כולו, ויש בו גם אוסף של בובות פרווה ממולאות, כדי שיהיה גם משהו לחבק ולשאוב נחמה ועידוד.

הסופרת והעתונאית קת'י ארו, הסבירה כי הסטודנטים מצויים במתח רב, וכי הם זקוקים לבריאות פסיכולוגית. ולכן הם צריכים את הדרך ה'ביו-אנרגטית' הזו, כדי לצאת מהלחץ".

כשנשאלה: האם זה אומר משהו בקשר לשבריריות של בריאותם הנפשית? אם אתה כל כך מתוח בקשר למבחן מטופש, במוסד מטופש, האם זה לא אומר שאתה בערך על סף התמוטטות? השיבה ארו בשלילה ושאלה, "האם כולנו לא זקוקים לבכי מסורתי, כמו פעם?".

כשנשאלה מה יקרה במידה וארה"ב תיקלע למלחמה ויהיה צורך לגייס צעירים רבים להילחם – אבל אז יתברר ש"כולם בוכים", האם יישאר מישהו כדי להילחם במלחמה?" אמרה ארו כי גם היום הלוחמים בוכים בכל מיני הזדמנויות וכי אין גבר שלא בוכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר