מפעל הפיס השיק בפעם השמינית את מיזם חיבורים תורניים למגזר החרדי

תחרות החיבורים התורניים של מפעל הפיס חוזרת בפעם השמינית. נושא התחרות: "מוצא שפתיך תשמור" בגדרי נדרים ושבועות בהלכה". הפרס הראשון 25,000 ש"ח (בארץ, שיווקי)

חיבורים תורניים. מפעל הפיס. (צילום: יחצ)

באירוע מכובד ומרשים הושק מיזם החיבורים התורניים של מפעל הפיס שמציין השנה שמונה שנים להקמתו, במסגרת המיזם הזוכה להערכה מרובה בעולם התורה, מוזמנים בחורי ישיבות ואברכים לצד רבנים ודיינים, לכתוב חיבורים תורניים לפי נושא מוגדר מראש. על החיבורים עוברים חברי ועדת השיפוט כשבראשם עומדים גדולי ישראל, החיבורים הנבחרים שמגיעים למקומות הראשונים זוכים בפרסים כספיים נכבדים בשווי עשרות אלפי שקלים כשהפרס במקום הראשון עומד גם השנה על 25,000 ₪.

מיזם החיבורים התורניים שיצא לדרכו בפעם השמינית התקבל בקורת רוח בקרב בני התורה, הנושא שנבחר השנה ע"י גדולי ישראל העומדים בראש המיזם לאחר דין ודברים ממושך הוא "מוצא שפתיך תשמור" -בגדרי נדרים ושבועות בהלכה", ראשי מפעל הפיס קיבלו לאורך השנים את ברכתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שציינו את גודל מעלת המיזם שמזרז את בני התורה להעלות את חידושי התורה עלי כתב עם מתן שכר נאה בצידה.

בראש מיזם החיבורים התורניים של מפעל הפיס במגזר החרדי עומד הרב ברוך דב פוברסקי ראש ישיבת פוניבז' וחבר מועצת גדולי התורה שמכהן כנשיא הוועדה, כשלצידו הרבנים: הרב יצחק אזרחי מראשי ישיבת מיר, הרב מסעוד בן שמעון ראש ישיבת אור אליצור, הרב אליהו אבא שאול ראש ישיבת אור לציון בירושלים, הרב נפתלי נוסבוים ראש ישיבת חיי משה ואב"ד אהבת שלום, הרב בן ציון הכהן קוק ראש בית הוראה הכללי בירושלים והרב חיים פרץ ברמן מראשי ישיבת פוניבז'.

במפעל הפיס מציינים בסיפוק את העובדה כי משנה לשנה מספר החיבורים שנשלחים לידי מיזם החיבורים הולכים וגדלים ומשתבחים עם הזמן, גדולי ישראל חברי הועדה יוצאים מכליהם כשרואים את איכות החיבורים ששולחים מאות בני תורה מכל החוגים והעדות בכל רחבי הארץ.

מנכ"ל מפעל הפיס מר עמרי לוטן אמר בטקס השקת המיזם כי הקשר בין מפעל הפיס לבין עולם התורה ממשיך להתהדק גם השנה כשלצד התמיכה הנרחבת ב"גוף", בניית תלמודי תורה, בתי ספר, מקוואות ומתנ"סים, מפעל הפיס דואג גם ל"רוח", ויזם את המיזם המיוחד שתומך בבני התורה בעידוד כתיבת חידושי תורה ברמה הגבוהה ביותר.

בהכרזה על נושא התחרות "מוצא שפתיך תשמור" בגדרי נדרים ושבועות בהלכה הוסיף לוטן שהפרס הראשון יעמוד גם השנה על סך 25,000 ₪, הפרס השני על סך 20,000 ₪, המקום השלישי יזכה בפרס בסכום 15,000 ₪, המקום הרביעי 10,000 ₪, המקום החמישי ב-5,000 ₪ ולצידם עוד שבעה זוכים בזכות לקניית ספרי קודש ברשת "אור החיים" בסך של 1,000 ₪. את טפסי ההצטרפות ניתן להשיג בדוכני הפיס בפריסה נרחבת וברשת ספרי "אור החיים". את החיבורים ניתן לשלוח החל מ- כ"ב אייר תשע"ח (7.5.18) ועד ל- כ"ה אלול תשע"ח (5.9.18) לת.ד. 364 בני ברק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר