בסקר הליכוד

לפני שהכריז רשמית: יוסי דייטש רושם הישג מפתיע

בכיר אגודת ישראל בעיריית ירושלים יוסי דייטש, מפתיע במיקומו בסקר שנערך דווקא על ידי תנועת הליכוד, לקראת הבחירות המוניציפליות וההתמודדות המסקרנת על כס ראשות העיר (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יוסי דייטש (באדיבות המצלם)

בטרם הכריזו יוסי דייטש וזאב אלקין על ריצתם לראשות העיר בבחירות המוניציפליות שיתקיימו בעוד כחמישה חודשים, זוכים השניים לאחוזי תמיכה מכובדים בסקר "מאגר מוחות"., שהוזמן על ידי ועדת ההיגוי של הליכוד, במטרה לבדוק את כוחו של אלקין בזירה הירושלמית.

עד כה פורסם רק חלקו של הסקר ללא הצגת מועמדותו של יוסי דייטש החרדי, כעת הגיעו לידי 'כיכר השבת' נתוני הסקר המלאים, המלמדים כי עוד בטרם החליט הציבור החרדי לתמוך בנציג זה או אחר, המועמדים דייטש (יהדות התורה) ואלקין (הליכוד) מקבלים אחוזי תמיכה יפים.

יצוין כי כ-40% עדיין מתלבטים, וסביר להניח כי מתלבטים אלו נמנים על הציבור החרדי, הממתין להוראת רבותיו.

בתסריט בחירות המקיף תשעה מועמדים, זוכה עופר ברקוביץ' לתמיכה של 15% מכלל המדגם,] שהם 24% מבעלי הדעה. יוסי דייטש ניצב במקום השני עם תמיכה של 14% (שהם 23% מבעלי הדעה), משה ליאון עם 10% (17% מבעלי הדעה), ויתר המועמדים זוכים לשיעורי תמיכה נמוכים. שיעור המתלבטים גבוה יחסית, ועומד על 40%.

בתסריט בחירות נוסף - 3 מועמדים - זוכה זאב אלקין לתמיכה של 17% מכלל המדגם (שהם 28% מבעלי הדעה) - ועופר ברקוביץ' ומשה ליאון זוכים כל אחד לתמיכה של 21% מכלל המדגם (שהם 36% מבעלי הדעה).

אם ייערך קרב ראש בראש בין אלקין לליאון, זוכה אלקין ליתרון עם 26% תמיכה לעומת 24% לליאון, כאשר 50% השיבו כי טרם החליטו.

בתסריט של התמודדות דו ראשית בין אלקין לדייטש, זוכה זאב אלקין לתמיכה של 25% מכלל המדגם (שהם 55% מבעלי הדעה) ויוסי דייטש עם 21% מכלל המדגם (שהם 45% מבעלי הדעה).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר