מודה לראשונה

יעקב פרי: "שיקרתי ששירתתי בצבא - כי התביישתי"

חבר מפלגת יש עתיד יעקב פרי שהתפטר השנה מהכנסת בעקבות תחקיר 'עובדה' שחשף את שקריו לגבי שירותו הצבאי, מודה לראשונה כי אכן לא שירת כלל בצה"ל, ומסביר למה שיקר • צפו (בארץ)

הודאתו של פרי (צילום: מתוך ראיון שישודר ב'החדשות')

לאחר שבפברואר האחרון הוא התפטר מהכנסת בעקבות תחקיר התכנית 'עובדה' על אי-שירותו הצבאי, מודה כעת חבר מפלגת יש עתיד, ראש השב"כ והשר לשעבר יעקב פרי, כי אכן שיקר בנוגע לכך.

בראיון שישודר במלואו ב'החדשות', אמר פרי למראיין אמנון אברמוביץ': "ב-1961 הגעתי ללשכת הגיוס בפתח תקוה, ואחרי הבדיקות הרפואיות נאמר לי שנמצאה אצלי אוושה סיסטולית, זה רשרוש בלב, ושאני לא כשיר לשרת בצבא".

"אני קיבלתי את זה מאוד מאוד מאוד קשה", הסביר פרי, "ושיקרתי מאז במצח נחושה על מנת לכסות על אותה בושה, על אותה כלימה שנגרמה לי כתוצאה מאי-שירותי, והשקר הזה הסתבך איתי - בגללי, באחריותי - עד חשיפת הנושא בתכנית 'עובדה'".

כזכור, בתחקיר המדובר נחשף כי פרי כלל לא שירת בצה"ל וכי לאורך שנים רבות מסר בענין גרסאות שקריות וסותרות: במאמר באתר 'וואלה' הוא הציג את עצמו "כמי שלחם במלחמת ששת הימים, בקרבות הדמים ברמת הגולן", ובאוטוביוגרפיה הרשמית שלו, 'הקם להרגך', הוא כתב כי שוחרר מצה"ל בשל בעיה בריאותית, אך לאחר מכן התקבל לצנחנים בזכות התערבותו של בן גוריון, ורק כשבהמשך שבר את רגלו נאלץ לסיים את שירותו בתזמורת צה"ל.

צפו בראיון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר