הגלגלים נעלמו

תעלומה בעיר בית שמש: מי מתנכל לרכב?

תושבי רחוב ר' פנחס בן יאיר בבית שמש נדהמו לגלות הבוקר (ראשון) כי גלגלי רכבו של אחד השכנים פורקו ונלקחו מהמקום • בשיחה עם "כיכר השבת" בעל הרכב מכחיש (חרדים, בארץ)

הרכב שפורק מגלגליו (באדיבות המצלם)

תושבי רחוב ר' פנחס בן יאיר בבית שמש נדהמו לגלות הבוקר (ראשון) כי גלגלי רכבו של אחד השכנים פורקו ונלקחו זאת לאחר שלפני כשבוע, בעת מעצרי הבכירים בעירייה, נוקבו צמיגי הרכב.

כזכור, לפני כשבוע במהלך הלילה, נערכה פשיטה משטרתית רחבה על בתי בכירי העירייה. בבוקר שלמחרת, גילו תושבים כי גלגלי רכבו של אחד משכניהם נוקבו. הבוקר גילו השכנים כי לא רק שנוקבו הצמיגים, אלא הם אף פורקו מהרכב ו'נגנבו' כאשר הרכב הונח על לבינות בנייה.

בשעה זו לא ידוע מי עומד מאחורי המעשה ומה הם מניעיו, אך תושבים רבים העלו את האפשרות כי קיים קשר בין המקרה לבין היריבות השוררת בין בעל הרכב לבין חלק מהמעורבים בפרשות בעירייה, דבר שלא הוכח עד כה.

אחד התושבים הביע את תדהמתו בשיחה עם "כיכר השבת" ואמר כי "אני לא יודע אם הוא קשור לזה או לא, אבל אני כן יודע שמי שעשה את זה לא מקפיד על העבירה של לא תגנוב".

"אני לא יודע אם בעל הרכב נמצא בארץ", הוסיף. "הרכב שלו נמצא באותו מקום חניה מאז פסח ולא זז ממקומו. עצוב שמשתמשים בשיטות של עולם תחתון".

האדריכל יוסי שטיצברג, בעל הרכב, מגיב בשיחה עם 'כיכר השבת' להאשמות כי יש קשר לפרשת מעצרו של משה מונטג ואומר כי "אין קשר אחד לשני. זה פשוט בדיחה! שלחתי את הגלגלים לתיקון".

לדבריו, "התמונות שהסתובבו היום זה פשוט בדיחה. מה שראית בתמונות אף אחד לא עשה את זה. הזמנתי מישהו שיוריד את הגלגלים וישלח אותם לתיקון".

שטיצברג מוסיף ואומר כי "מה שקרה לפני שבוע גם לא קשור למונטג. אין לזה שום אחיזה במציאות. אנשים לקחו את זה שמונה צעדים קדימה. לא דובים ולא יער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר