אטלנטה: יהודים מגייסים עוגיות לדגל ישראל

הקהילה היהודית באטלנטה יצאה בקמפיין מקורי במיוחד: "עוגיות לישראל". המטרה: לשבור שיא גינס בהרכבת דגל ענק המורכב מפסיפס של עוגיות (חדשות, בעולם)

(צילום: שאטרסטוק)

כחלק מחגיגות ה-70 לעצמאות הישראלית, יצאה הקהילה היהודית באטלנטה בקמפיין מתוק ומקורי במיוחד: "עוגיות לישראל". הפרוייקט שיימשך חמישה שבועות, מנסה לגייס יותר ממיליון דולרים על מנת לשבור שיא גינס בהרכבת דגל ענק המורכב מפסיפס של עוגיות.

לפני שאתם מגחכים, ההכנסות שהזכייה תביא בכנפיה, תועברנה לארגוני חסד ישראליים. עלות עוגייה - 10 דולרים. הרב יעקב טנדלר, ממנהלי קהילת "בית יעקב" באטלנטה, אמר כי "אנו מזמינים תומכי ישראל מסביב לעולם ליטול חלק באמצעות מעשה קטן של רכישת עוגייה. מעשה קטן עם מסר גדול".

טנדלר מוסיף כי התורמים מאטלנטה מממנים שלל הוצאות הכרוכות בקמפיין: רכישת למעלה מ-100,000 עוגיות מצופות, תשלום לשופט מטעם חברת גינס העולמית שיהיה נוכח באירוע, שיווק וניהול אתרים. העוגיות מיוצרות במפעל כשר בארה"ב.

מי שרכש את העוגייה הראשונה הוא אריק רובינס, נשיא הפדרציה היהודית של אטלנטה. בנוסף תומכים בקמפיין הלורד ג'ונתן סאקס מבריטניה, ויו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי.

בכדי לשבור את השיא הקודם - של פקיסטן - יהיה צורך בכ-130,000 עוגיות כחולות ולבנות. לפי התוכנית ישתרע הדגל על שטח של יותר מ-3,000 רגל, כשיורכב באטלנטה ב-3 ביוני.

בנוסף, על פי רגולציות בריאותיות, דורשת חברת גינס לטפל בעוגיות באופן זהיר. כמו כן, לאחר הרכבת הדגל אסור להשליך את העוגיות לפח, ויש לחלק אותן למאכל. התוכנית היא להאכיל בהן חסרי בית מקומיים ובתי ספר במדינה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר